Træpiller til kattebakke, Træpiller til kattebakke,
Hej.. Jeg har søgt i forumet, men jeg kan ikke finde svar på mit spørgsmål....
Jeg er begyndt at bruge træpiller i kattebakken, og er rigtig tilfreds med det, men synes at det er lidt dyrt.. Jeg betalter 22 kr. for en 8 l. pose, og der er knap nok til to gange.
Derfor har jeg hørt at man kan købe det billigere på sådan nogle tømregårde ell. lignende...
Er der nogle der ved hvordan og hvorledes. Kører man bare ned og siger at det vil man gerne købe ? Og i så fald, er der nogle der så ved hvad det koster..
Jeg har læst at man også kan købe det i byggemarkeder.. Nogle der lige på stående fod ved hvad det koster eller i hvor store sække...
:o)
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.282
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
Nej ikke 8 kilo, men 8 LITER... Der er vist en forskel... *s* Det er i en lisså stor pose som 10 kg. kattegrus, mener jeg.
Men jeg vi ltage en tur i byen og se hvor jeg kan skaffe det forksellige. Tak for hjælpen..
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 12 Emner: 8 Svar: 312
Jeg bruger kun dem som enlig er til fyr, ikke dem som er beregnet til katte, da de ikke er så eftive som de andre.
Jeg giver hos min foderstof forhandler 120 for 3*25kg, og det vare ca. 3 mdr.
Ved at jem og fix også har dem, og er lige så billig med det.
aug 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 319
Jeg fik mine forældre fra Jylland til at tage 6 store poser med til mig fra ders foderstof, sidst de var her - men jeg vil da prøve Jem og Fix herovre, måske jeg kan købe posevis der
Jeg er nemlig meget glad for træpillerne - det tager lugten af urinen... dejligt:-)
jan 2019
Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 2
Træpiller til kattebakke,