2.005 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 69 Svar

træt af zooplus træt af zooplus

nu har jeg været kunde hos zooplus i mange år
og har endelig været meget tilfreds.
har haft rabat-spare-programmet i flere år. har lige købt det for et par mdr siden - på den tyske side. normalt foregår det helt uden problemer

nu viser det sig så at jeg ikke kan få dette program mere. fordi jeg har købt den på den tyske siden. så skal jeg bruge denne side hvis jeg vil have rabatten. MEN fordi jeg bor i danmark så kan jeg ikke få det. for så skal jeg bruge den danske side. går jeg ind på den danske side ja så kan jeg ikke bruge rabatten fordi den er købt på den tyske
jeg har skrevet til begge side, endda flere gange. for jeg fik ikke noget rabat her d 1/8. og nu skal jeg til at bestille igen i næste uge. Men har stadig ikke hørt noget som helst
og går jeg ind på hjemmesiderne ja så er problemet stadig det samme

andre der er har prøvet dette?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træt af zooplus
  • #1   22. aug 2018 Hvilken rabat? r det bonusprogrammet hvor du kan opspare point eller??

• #2   22. aug 2018 nej det er den rabat man køber sig til. hvis man ikke lige er avler mm
    den fik jeg lov til at købe igen for nogle år tilbage. nu er den hvis nok tilbage.
    men de har lavet mega meget om på zooplus så det er næsten ikke til at finde ud af tingene mere.

• #3   22. aug 2018 Ja og skal betale ekstra fragt for hver kasse over 31 kg. Jeg er også fanget pga rabat program på tysk side som jeg ikke kan få overført til den danske og pt er det alt for dyrt at handle på den tyske

• #4   22. aug 2018 Jeg er stoppet med at købe grus hos Zooplus af frygt for fragt. Nu køber jeg Catsil hos Davidsen, det er faktisk godt til prisen smiley

• #6   23. aug 2018 Jeg har slet ikke de problemer? Og den tyske er fa stadig langt billigere at handle på, til trods for fragten.

• #7   23. aug 2018 Med 13 euro på første kasse og 10 på efterfølgende kasser har jeg svært ved at se en besparelse, desværre. Købte forsyninger i Tyskland i ferien og håber at finde løsning inden jeg løber tør

• #8   24. aug 2018 N9nna det er noget, du har misforstået. Du giver 9,99 Euro pr. kasse. Også for den første kasse. Det gjorde jeg i hvert fald sidst. Jeg fik leveret 2 kasser, og det er stadig suverænt billigere på den tyske side.

• #9   24. aug 2018 Her er min regning, og det passer med to kasser a 9,99 Euro.

profilbillede
  • #10   24. aug 2018 fik denne mail idag fra zooplus:

Sehr geehrte Frau Nielsen,

vielen Dank für Ihre Mitteilung.

Wir bitten Sie um Verständnis, dass dass der 7 % Sparplan-Rabatt nur für die zum jeweiligen Shop gehörigen Heimat-Lieferländer getätigten Bestellungen berücksichtigt wird.

Wenn Sie Ihre künftige Bestellung unter zooplus.de oder zooplus.co.uk aufgeben, wird der Rabatt von der Rechnung nicht mehr abgezogen. Wir bitten Sie daher Ihre künftigen Bestellung unter zooplus.dk aufzugeben, damit der 7 % Sparplan-Rabatt von der Rechnung abgezogen werden kann.

Für weitere Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen
    Ihr Service-Team

god morgen mand!!!
    går man ind på den danske side, så får man dette at vide
    "Dit spareprogram er ikke gyldigt på denne side"

det har jeg brugt 2 mdr på snart- og de fatter stadig ikke hvad det er galt

• #11   24. aug 2018 Har du prøvet at slette cookies?

• #12   24. aug 2018 Susanne. Jeg fik en mail om at de havde ændret på fragt priserne for kunder fra Danmark og da jeg ar inde for at bestille og jeg havde lagt alt i kurven kom der 12.99 i fragt på første kasse og for hver af de efterfølgende stod der 9.99 i fragt for dem..... Da jeg gik ind og læste nærmere stod der er der max måtte være 31 kg i hver kasse og derfor blev orden delt op som den gjorde og derfor var der mere på i fragt

• #13   24. aug 2018 Tja jeg har fået to kasser og 2 x 9,99 Euro i fragt. Beviset kan du jo selv se.

• #14   25. aug 2018 Noget hø at der er porto per kasse! Jeg plejer at bestille hvad der ender i 7-9 kasser.... Må prøve at regne på det igen.

• #15   25. aug 2018 Det er jo en ekstraudgift for os alle, men jeg lavede tre udregninger. Fra Tyskland, fra England og fra Danmark. Den tyske var billigst på trods af fragten.

• #16   26. aug 2018 Regner også med at bestille fra Tyskland. Det er billigst

• #17   26. aug 2018 Lytter lige med

• #18   27. aug 2018 jeg skriver stadig sammen med dem
    for de påstår at min rabat vil overgå til den danske side. men det passer stadig ikke
    har lige i dag sendt dem et foto af siden.
    for der står godt på min side at jeg har rabatten. men når jeg tjekker "kurven" ja så står der er rabatten ikke er gyldig

hvor bliver man bare træt!

• #20   28. aug 2018 https://www.tiierisch.de/produkte/katzen

det er den eneste jeg sådan lige har fundet. de har faktisk nogle rigtige flotte ting

denne vil jeg gerne have
    https://www.tiierisch.de/produkt/trixie-katzenhoehle-zum-aufhaengen-hanka

• #21   28. aug 2018 Jeg har ikke fundet nogen, der har de mærker, vi kører med.

• #22   28. aug 2018 det er også det som er det største problem her. har nogle katte som nægter at spise andet end et mærke

• #23   28. aug 2018 Der er godtnok også et smalt udvalg i forhold til Zooplus.

• #24   29. aug 2018 Jeg bruger ofte den engelske side smiley

• #25   29. aug 2018 Den engelske side var for dyr sidst, og den havde ikke alt det, jeg skulle bruge. smiley

• #26   29. aug 2018 sidste gang brugte jeg både den tyske og den engelske. ville have brugt den engelske men der var flere ting de ikke havde
    og sådan er det også med den danske

• #28   30. aug 2018 Vi har brugt den danske side foreløbig.
    Er den tyske side meget billigere generelt eller er det hvis man køber meget ad gangen?
    Vi køber normalt foder som fylder 1 stor kasse.

• #29   30. aug 2018 Jeg regnede ud i sidste uge, hvor meget jeg ville spare ved at bruge den tyske side frem for den danske. Der er altid porto på den tyske side, så jeg ville spare under 10 kr. på det jeg købte. Men på andre ting ville det godt kunne betale sig, at handle på den tyske side.

Men jeg har prøvet en anden gang, hvor jeg glemte at skrive en kode, så jeg kunne få en ting gratis. Selv om at jeg skrev til dem 1 min. efter, om jeg ikke kunne få den ting med alligevel, så var svaret NEJ. Det blev jeg noget negativ over.

• #30   30. aug 2018 Jeg sparer flere hundrede kroner på den tyske på trods af porto.

• #31   30. aug 2018 det kommer an på hvor meget man køber. jeg køber gerne for 500+ euro hver mdr. og så kan det godt svare sig at bruge den tyske side
    men køber kun til 1 kat så kan det bedst svare sig med den danske

• #32   30. aug 2018 Det kommer vel også an på, hvad man køber. Noget sparer jeg mere på end andet. Vi køber for omkring 1400 - 1700 kroner pr. md.

• Natalia T
    Natalia T Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 19
    #33   30. aug 2018 Jeg har erfaret at den ekstra fragtpris ikke er pr. kasse, men pr. 31 kg, og man kan jo altid se hvis der kommer ekstra fragt på, hvor mange kg man har på bestillingen, skulle det vise sig at være 63 kg, kan man enten tilføje lidt flere ting, så man kommer op på omkring 90 kg, eller tage lidt af bestillingen og komme under 62 kg. Sidste gang fik vi 61 kg, fordelt i 4 pakker, men vi betalte kun et ekstra pakkegebyr.

• #34   30. aug 2018 jeg kan ikke huske hvor meget jeg sparer i forhold til den danske, men det var vist omkring 1500+ kr

• #35   30. aug 2018 Jeg står overfor at skulle bestille 2x9kgs tørfoder og 2x24 vådfoder, 6 kattemalt og et kradsetræ. Den tyske kan jeg får det hele til 2000,- mens den danske skal have 2450,- Dette til trods for at jeg skal betale gebyr for at vægten går over 31 kg.

• #36   4. sep 2018 Jeg bestilte to kasser varer torsdag morgen. EN af mine kasser er lige blevet ladet på en fragtbil til Danmark her i aften. De rider ikke samme dag, som de sadler. smiley

• #37   4. sep 2018 nææ det kan vi ikke beskylde dem for
    jeg bestilte fredag morgen. der er kommet 6 i dag ud af 8...

• #38   4. sep 2018 Du har i det mindste fået de fleste af dine varer. Min ene kasse ligger stadig i Tyskland, og den anden er på vej til DK, og jeg bestilte en dag før dig. smiley

• #39   4. sep 2018 det er selvfølgelig rigtig nok. hvorfor kan de ikke bare sende det hele på en gang? det ville være meget nemmere for alle parter

• #40   4. sep 2018 Fordi de har rod i deres ting. smiley

• #41   5. sep 2018 susanne: har du fået dine pakker i dag?
    jeg fik en, men mangler stadig en. så pakker tre dage i trække- plejer at få det over 2 dage.. p.. træls for jeg mangler noget af kattemaden til en den ene af kattene. hun er mega kræsen. og mangler selvfølgelig lige hendes mad... og har selvfølgelig ikke mere

• #42   5. sep 2018 Nej da, jeg har intet fået. Det var jo først på vej til DK i aftes. smiley

• Natalia T
    Natalia T Tilmeldt:
    aug 2013

#43   6. sep 2018 De har jo også skiftet pakketransportør, før var det DPD, nu er det et andet firma, der sikkert er meget billigere, og man får jo kun det man betaler for, dette gælder også for Zooplus

• #44   6. sep 2018 Jeg har nu hele tiden valgt GLS, og det har ikke ændret sig?

• Natalia T
    Natalia T Tilmeldt:
    aug 2013

#45   6. sep 2018 De kan også have ændret aftalerne med transport firmaet, så der ikke længere er en aftale om hvor hurtigt pakkerne skal frem, lidt det samme som med Postnord og deres B breve

• #46   6. sep 2018 Så skal der ikke stå 3-5 hverdage på deres hjemmeside, hvis de har ændret det. smiley

• #47   6. sep 2018 Jeg får stadig pakkerne med DPD, kunne vælge mellem dem og GLS. Har fået den ene pakke i forgårs og den anden kommer idag.

Må ærgerligt indrømme det ikke kan sætte mit pis i kog.

• #48   6. sep 2018 jeg mangler stadig en. umiddelbart er den stadig i tyskland.
    p.. træls når man mangler det foder som er i pakken.

plejer at bestille med gls, men har ikke lige været opmærksom nok så de har sendt det med dhl

• #49   6. sep 2018 Skriv til dem, det gjorde jeg i aftes. Få timer senere sendte de pakkerne med GLS fra Tyskland, og jeg har fået dem i formiddags.

• #50   6. sep 2018 jeg har lige skrevet til dem.
    problemet er at kida kun spiser to forskellige slags vådfoder. Og begge mangler... smiley

• #51   6. sep 2018 Nu stiller jeg måske et provokerende spørgsmål, men det er vel ikke deres skyld at du ikke bestiller i god tid? Du kunne have bestilt varerne 14 dage før du skulle bruge dem.

• #52   6. sep 2018 Nu er vi nogen, der har mange katte. Og vi er nogen, der kun bestiller omkring den første, da pengene skal være der. Men ja det gælder om at bestille nok, så man har til dyrene, men det er ikke altid, at ens beregninger holder stik. Og når zooplus nu selv har en leveringstid på 3-5 hverdage, er det vel rimeligt at forvente, at de overholder den.

• #53   6. sep 2018 Sorry, men den undskyldning køber jeg ikke. Ja, man kan lave beregninger på det og selvfølgelig holder de ikke altid, men at trække den til man nærmest er udgået for mad. Det er ikke okay - og hvis man ikke kan lægge penge ud til store mængder, så man man købe det man står og SKAL bruge.

• Natalia T
    Natalia T Tilmeldt:
    aug 2013

#54   6. sep 2018 Man kunne jo også lave en bestilling, så der var nok til halvanden måned, og derefter bestille til den 1. hver gang, så er problemet vidst løst, med at man skal vente til pengene kommer.
    Jeg har i øvrigt lige bestil her til aften, så må vi jo se hvornår det kommer, jeg regner selv med Tirsdag, da det jo er weekend.

• #55   6. sep 2018 Karina, hvem siger, at man ikke kun køber det, man SKAL bruge? Jeg køber i hvert fald selv kun til en måned af gangen. Og nogle gange spiser mine mere end andre. Det er lidt svært at kalkulere helt præcist. Og ja, det sker såmænd også, at vi løber tør for det ene eller andet. smiley

• #56   6. sep 2018 Natalie, det er let for sådan en med kun få katte. Men vi taler om multikattehold, og hvad man ellers har af dyr. Skulle jeg købe til 1,5 måned af gangen, skulle jeg af med 2500 alene til foder, som kommer kattegrus, noget vådfoder og hundemad oveni. Det har jeg skutte råd til, jeg får kun ledighedsydelse. smiley

• #57   6. sep 2018 Når man kun har 3 katte, er det let at være klog på andres vegne. Vi har 13 katte, 1 lånehankat, 5 killinger og en hund. smiley

• #58   6. sep 2018 ja jeg kunne bare bestille mere
    men køber altid til en mdr af gangen. at der så er blevet taget en del mere af noget af kattemaden ja så ender man altså med at det kan mangle
    og normalt går der max 5 dage inden foderet er her. så hvorfor skal jeg købe til 14 dage mere?
    jeg køber i forvejen for over 4000 kr om mdr alene hos zooplus

og jeg er IKKE løbet tør for foder. men problemet er at Kida kun vil spise noget bestemt. som det så har vist sig at Fie også vil have. fie er jo en ny kat så det er svært at vide hvad hun vil have at spise. men jeg har masser af andet foder - hvis de to tøser ellers gider at prøve det
    desuden så er 7 ud af 8 kasser jo kommet. mangler bare den sidste - og vigtigste - kasse

jeg er hellere ikke råd til at købe en halv butik. er førtidspensionist.
    pladsen er jo hellere ikke til at købe ret meget mere.

• Natalia T
    Natalia T Tilmeldt:
    aug 2013

#59   6. sep 2018 Susanne, nu skrev jeg jo ikke at der skulle købes til 1,5 måned hver gang, jeg skrev hvis nu man i EN måned købte eks. 50% ekstra, og så derefter til en måned af gangen, som man plejer, hver gang man fik penge, så havde man jo de 50% ekstra som en buffer, hvis leveringen tager længere end beregnet.
    Jeg ved heller ikke hvorfor du har den opfattelse at jeg har 3 katte, lige for tiden hvor vi ikke har killinger har vi faktisk 10 stk fuldvoksne avlskatte og det med 2500.- i foder plus det løse klare de også snildt, vores normale indkøb ligger på omkring 400 euro pr. måned, da de er meget kræsne, og ikke spiser de billige produkter så som Whiskas, Felix og lignende produkter, derimod kan de godt lide Schesir og Porta, Royal Canin.
    Med katte sand der køber jeg altid en hel palle af gangen, jeg bruger altid Van Cat, det syntes både kattene og vi bedst om.

• #60   6. sep 2018 Tja, jeg er på SU og kan finde pengene til det - det er vel prioritering.

Og så vil jeg jo sige at fra et økonomisk perspektiv, så er det ikke gennemtænkt at have så mange dyr, hvis man så let kan set ens budget ryger - men der er vi jo så forskellige.

• #61   6. sep 2018 Jeg har måske forklaringen, for en chauffør fra GLS har fortalt, at de ikke længere må håndtere pakker over et x antal kilo. Mener at det er 30, men jeg er ikke sikker.

Det er sikkert det der har gjort, at de har lavet den dyre fragtløsning, at man så skal vente på det i en evighed, det er jo så en anden sag - jeg skal da vist også have bestilt...

Af samme grund tør jeg ikke længere at købe grus derfra, pakken bliver for tung. Jeg har så fundet Catsil fra Davidsen, men det klumper ikke ligeså godt.

• #62   6. sep 2018 karina det er jo noget hø at skrive
    hvis man nu var direktør eller andet så kunne man jo godt købe en f.. masse ekstra.
    syntes måske også at over 4000 kr om mdr bare på kattemad nok ikke lige hører til dem som spare på deres katte. jeg køber meget forskellige - i forskellige prisklasser, så får temmelig meget foder

jeg mangler hellere ikke foder som sådan for de kan jo bare spise det som kommer på gulvet. men de er jo forkælet

overvejer da også kræftigt at finde en anden leverandør. problemer er jo ikke bare at de ikke lige kan finde ud at sende til tiden. der er kommet flere og flere problemer med dem. det bliver mere og mere besværligt at handle hos dem.
    problemet bliver at finde nogen som har nogenlunde samme produkter som zooplus.

faktisk er jeg ligeglad med at de sætter ekstra pris på leveringen. jeg bliver sur når de vil blande sig i på hvilken side vi vil handle fra.

• #63   6. sep 2018 Natalia, nu er det ikke kun dig, jeg skriver til, selvom du måske tror det. smiley

Mine får iøvrigt aldrig whiskas, kitekat, royal canin og andet skodfoder. smiley

• #64   6. sep 2018 Karina, igen havde jeg kun 3 katte, havde jeg sagtens fundet penge til det, men nu har jeg en hel del flere end det. Jeg bruger hver måned omkring 1400-1800 kroner på foder fra zooplus, derudover ca. 300 kroner på hundemad, 300 kroner på vådfoder fra Aldi og ca. 600 kroner på kattegrus.

Budgettet ryger først, hvis jeg skulle betale en halv gange mere det beløb. Også derfor at jeg ikke har flere dyr. smiley

• #66   7. sep 2018 Nej, det er ikke noget hø. Det er såmænd bare at jo flere penge du tjener, jo dyrere valg kan du vælge mellem. Det er da helt fair at en direktør har flere penge til rådighed end mig på su. Jeg kommer også til at tjene gode penge en dag - hvilket gør at jeg kan tage nogen andre valg end idag.

Jeg siger ingen steder at man skal spare, jeg siger at ud fra et økonomisk perspektiv og at være økonomisk forsvarligt, så er det virkelig mange katte/dyr at have på et lavt budget.

• #67   7. sep 2018 Så længe mine dyr får kvalitetsfoder, og de kommer til dyrlægen, kan du egentlig være fløjtende ligeglad med, hvor mange dyr jeg har. Iøvrigt kender du ikke mit budget; Karina.

• #68   7. sep 2018 Kathrine, jeg havde længe rykket dem for varerne. smiley

• #70   7. sep 2018 Susanne, jeg har aldrig påstået at jeg kender dit budget, men jeg kan regne ud at ledighedsydelse ikke er den højeste indtægt man kan have. Desuden, nu du føler dig ramt over min kommentar, så var det et svar til Anja - og en generel kommentar omkring økonomi.

• #71   7. sep 2018 jeg har ENDELIG fået min pakke. en hel uge efter bestilling

det plejer at hjælp når man begynder at rykke for den på zooplus.
    jeg var inde og tjekke her i formiddag og her så det ud som om at pakken stadig var i tyskland. men her for en 1 time siden kom posten med den. så min weekend - eller nok mere kidas - er reddet

jeg syntes at det er træls at de har lavet så meget om. man har jo slet ikke lyst til at bestille hos dem igen. så jeg vil se om jeg kan finde et andet hvor man kan få foder til nogenlunde priser.
    det er træls når man har været en tilfreds kunde i så mange år.

jammen karina det er da godt at du har fremtidsplaner jobmæssigt. jeg har ikke mulighed for at tjene ekstra penge. jeg har førtidspension, så derfor har jeg ikke bare råd til at købe en halv mdr ekstra. Og hvorfor skulle man endelig også? zooplus plejer jo at levere sådan rimeligt indenfor xx antal dage.
    men det er da godt at nogen kan gøre det / har planer om at gøre det.
    men derfor er det jo ikke alle som har mulighed for at gøre det.
    det kræver også et stort hjem

• #73   7. sep 2018 Her i huset spises der Porta, Gourmet Perle Duo og Sheba Selection og sidstnævnte koster en krig i DK og det andet fås kun hos Zooplus.

• Natalia T
    Natalia T Tilmeldt:
    aug 2013

#75   8. sep 2018 Kathrine og husk vildkattene I har ret i at problemet er at kattene meget let bliver meget kræsne, og når de først har fundet noget de kan lide, er det svært at ændre på. Hvis det så oven i købet kun kan købes hos Zoo Plus til en forholdsvis rimelig pris, ja, så har vi problemet, for hvis vi bare køber noget andet, kan vi nemt risikere at skulle smide det meste ud, fordi de ikke gider spise det. De er jo også ligeglade med om det koster 1 euro dåsen eller 5 Euro dåsen.
    Vi må jo også huske at kattene ikke anser sig selv for at være vores kæledyr, Nej de anser OS for at være deres tjenere og service mennesker.

• #77   8. sep 2018 Jeg er og bliver aldrig en tjener !

Men jeg forkæler mine dyr, og ja de ved godt, hvad de gider spise, så derfor varierer vi også af og til i tørfoderet, da de indimellem bliver trætte af en eller flere slags.

Mine katte er prinser, prinsesser og dronninger og skal behandles som sådan. Derfor sidder jeg også hver morgen og holder skålen for prinsessen, dronningen har sin egen stol, og lillepigen får foder specielt til hende. smiley

Kommentér på:
træt af zooplus

Annonce