2 katte nu en hundehvalp {{forumTopicSubject}}
Ja, nu er vi flyttet i hus og kattene er faldet godt til.
På torsdag skal vi have en lille hvalp. Så nu ville jeg hører om der er nogle der har gode råd til hvordan introducerer dem for hinanden. Hvalpen er jeg ikke så bange for. Det er mere kattene.
Jeg have tænkt mig at lade kattene snuse til det tæppe som hvalpen har ligge på under ture hjem. Så vil jeg tage hvalpen ind i et andet rum end kattene og derefter skifte, sådan at de ikke er i samme rum til at starte med.
Og så skal kattene selvfølge have så meget opmærksomhed som muligt. Helst mere end hvalpen. I det omfang som det nu er muligt.
Andre gode forslag? Alt er velkommen.
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 33
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.282
okt 2006
sep 2006
Følger: 74 Følgere: 118 Katte: 17 Emner: 59 Svar: 1.066
okt 2006
Det giver mening.
Ozzy plejer bare at rende mig i røven når jeg er hjemme. På nær lige når han har lagt sig til at sove i hans yndlings stol. Men det vil han nok ikke gøre før han føler sig truk ved hvalpen.
Begge katte virker til at have det meget bedre efter vi er flyttet i hus. Der sker meget mere spændende for dem.
Men de forbliver inde katte. tror der er en del mennesker her, som ikke kan lide de skider i deres haver. Mine katte skal ikke udsætte for sure gamle mennesker.
okt 2006
de kan bare godt være lidt nervøse. Men hvalpen er selvfølgelig en lille lort. den er mindre end dem, så det hjælper nok lidt.
okt 2006
Erfaringer med det?
sep 2006
Følger: 74 Følgere: 118 Katte: 17 Emner: 59 Svar: 1.066
Og nu putter de med missy på sofaen og gulvet og hvor de nu ellers finder på....
Vi har gulv til loft kradsetræ og der hopper kattene bare op når de ikke gider hunden mere... så styrer de det selv og kan se an derfra!
2 katte nu en hundehvalp