{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Tage kat med eller pasning {{forumTopicSubject}}

Jeg står lidt i et dilemma. Jeg skal besøge mine forældre i Jylland nogle dage i næste uge, og kan ikke beslutte mig for om min kat skal med eller jeg skal få én til at komme og kigge til hende de dage.
Hun er meget tryghedssøgende og vil helst være der hvor jeg er hele tiden. Selvom hun er udekat, er det kun 10 minutter hun vil være ude, derefter vil hun ind til mig igen. Sidste gang hun blev passet spiste hun minimalt de dage... Har ikke oplevet problemer med at få en kat passet før, men hende her er bare anderledes.
Jeg har mulighed for at tage hende med hjem. Men det vil betyde 2 timer i tog. Hun er heldigvis glad for sin transportkasse og har ikke noget i mod at køre i tog. Hvis hun kommer med vil jeg være der hele tiden, og hun skal dermed ikke være selv. Men til gengæld er der også to hunde, begge hunde er rolige og vant til kat. Men er alligevel bange for at det bliver stressende for hende, den lange tur og at skulle være et nyt sted nogle dage, selvom hun har sin "mor.
Jeg kan se både negative og positive ting ved begge dele, og kan ikke beslutte mig for hvad der skal ske.
Hvad ville I gøre? smiley
Jeg har desværre ikke mulighed for at der kommer en og bor i min lejlighed de dage jeg er væk... det havde ellers været det mest optimale.
Jeg har nok mest lyst til at tage hende med, da jeg på sigt kan se det vil være den mest optimale løsning at hun lære turen og stedet at kende + hundene. Det er jo ikke sidste gang jeg skal hjem og besøge mine forældre. Men har ingen erfaringer med at tage katten med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tage kat med eller pasning
Kommentér på:
Tage kat med eller pasning

Annonce