3.230 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hjælp, min killing har tynd mave Hjælp, min killing har tynd mave

Jeg har en killing på ca 4 mdr som har haft tynd mave i et godt stykke tid, han har fået ormekur og jeg har givet ham A38 i 3 dage nu, men det har ikke hjulpet på hans mave endnu.
Kan det være fodret han ikke kan tåle?
Han har fået Whiskas blød- og tørfoder siden han kunne spise selv.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, min killing har tynd mave
  • #2   2. sep 2007 Det kan sagtens være foderet han ikke kan tåle. Prøv at droppe vådfoderet, og hvis det ikke hjælper, så prøv at give ham Royal Canin eller Hills til killinger.
    Og for en sikkerheds skyld, så tag en snak med dyrlægen.

• #3   2. sep 2007 Ja, Whiskas kan godt give problemer.. Men tag en snak med dyrlægen, jo ikke sundt for så bette en fyr at have tynd mave :o) (eller nogen andre, men større katte har som regel lidt mere at stå imod med)

• #4   2. sep 2007 det er helt klart Wiskas der er problemet, whiskas er IKKE kvalitets foder smiley

• #5   2. sep 2007 Okay, tak for rådene. jeg vil købe noget royal canin til ham, og så droppe whiskas fodret.

• #6   2. sep 2007 Anne B - Det lyder godt. Det kan fås i dyrehandlen og dyrlægen, jeg vil råde dig til dyrlægen denne gang og så lige få en god snak om foderet og at han har tynd mave :o) Hos dyrlægen er man mere sikker på at få rigtigt svar i forhold til en dyrehandel :o)

• #7   2. sep 2007 Hejsa...

Når mine har tynd mave så giver jeg dem også hakkede oksekød (16-20% fedt) blandet med havregryn, samt A 38, som du også skriver at du gør.
    Man kan også hos både dyrlæge og almindelig dyrhandel købe noget som hedder "ZooLac". Det er en masse som sprøjtes/puttes ind i munden af katten. På pakken står der: "Pasta til etablering, opretholdelse og afbalancering af bakteriefloraen i mavetarmkanalen hos hurdyr" Det koster ca. (såvidt jeg husker) 100 kr. og der er ca. 15 potioner i. Hvis han har meget dårlig mave skal han have omkring 3 gange om dagen til det er ovre..
    Har rigtig gode erfaringer med de ting som jeg har nævnt... Håber du snart får ham på højkandt igen...

Knuzz

• #8   2. sep 2007 da mine katte havde tynd mave da fik jeg at vide de skulle på skån kost som består af kogte ris med kogt kylling elller kogt fisk blandet i ris det skulle de ha en uge også langsomt begynde at gi dem foder igen

• #9   2. sep 2007 prøv med noget solac det virker.. Det kan købes på apoteket..

Kommentér på:
Hjælp, min killing har tynd mave

Annonce