{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte på bordet
  • #1   10. sep 2007 okay.. mine katte er ude i køkkenet da deres mad står derude.. Tager dem også ned fra bordet og siger højt nej..
    Men tak for hjælpen

• #2   10. sep 2007 Vores katte er allevegne undtagen i soveværelset . Men de er blevet ret gode til ikke at gå på bordene ........ når vi er hjemme :-)))

• #3   10. sep 2007 Glemte at skrive, at vi gør det samme som Helle og Lil'pigen.

• #4   10. sep 2007 ingen af vores katte går på borde, og så dog det sker da at de lige smutter hen over sofabordet, men det er meget meget sjældent, vi har intet gjort for at de ikke skal gøre det, det sker bare ikke

• #5   10. sep 2007 Vores katte er krop umulige. Vi har en meget stædig hunkat på 2 år, hun hopper op på alt, uanset hvordan man siger nej eller hvor meget vand man sjasker på hende.

Generelt har de svært ved at modstå fristelsen, især når der er mad på bordet, men så har vi en vandforstøver klar.

• #6   10. sep 2007 vi har en flake med vand (i en sprøjte flaske som man bruger når man stryger tøj) og hver gang de hopper op på borderne så får vand... nu ved at hvis jeg flasken i hånden og siger nej så er de løbet...

• #7   10. sep 2007 Vi har fundet ud af at vores ikke hopper op på spisebordet hvis vi stiller stolene ind til bordet når vi rejser os fra bordet.
    Så har de nemlig ikke noget at hoppe op på først,- og skal springe fra gulv til bord direkte, - det gør de ikke for de kan ikke se om der står noget på bordet de hopper op i...Der virker hos os.
    Sofabordet har vi ikke problemer med.

• #8   10. sep 2007 At forhindre katte på bordet 100 % er umuligt,de gør det jo også når man ikke er hjemme...
    Men her i huset er det forbudt at være på køkkenbordet og spisebordet,når der er mad på.
    De kommer heller ikke i soveværelset om natten,for jeg vil have min nattesøvn i fred.
    Til gengæld ligger de hele dagen og flyder på sengen og har ellers fri adgang til alt.

• #9   10. sep 2007 Mine må gå på alle borde, undtagen når der står mad - og heller ikke på det lille køkkenbord der er ved komfuret, da jeg er bange for de brænder sig. Jeg tørrer bare bordende af, inden vi bruger dem - på den måde er alle glade, misserne får lov at komme i højden, og vi har alligevel rent bord når vi skal spise. Det er nemlig ikke ret svært at vride en klud op smiley

• #10   10. sep 2007 Tanja Marie - Det kan måske være lidt mere problematisk med 6 udemissere der ikke har lært at tørre fødder af...:-)

• #11   10. sep 2007 Claes - det er selvfølgelig rigtigt nok, og udemissere har jo også rigeligt med muligheder for at klatre udendørs - men når man har indemisser som jeg, må man jo tænke lidt udenfor boksen smiley

• #12   10. sep 2007 Tanje Marie-Jeg kan godt lide den måde som dine katte har det, sådan må vores også, vi må bare tørre bordene en ekstra gang, jeg siger gerne vores katte må alt og det de ikke må gør de alligevel.
    Lisbeth.

• #13   10. sep 2007 mine katte er også alle vegne også på bordene de har lagt en død mus på bordet til mig i dag men når der er mad på bord så hopper de ikke op

• #14   10. sep 2007 Min den lille er også en skarnsunge, men hun har snart lært at hun ikke må gå op på hverken spisebord eller sofabord. Køkkenbordet er heldigvis for højt til at nogen af dem har forsøgt sig.
    Ellers har jeg også hørt at man kan bruge en vandpistol og sprøjte vand på dem når de gør det, det burde hjælpe. Jeg synes simpelthen det er for uhygiejnisk med katte på bordene, de graver jo rundt inde i kattebakken og taber en masse hår. Så hellere lære dem gode manerer fra starten af :o)

• #15   10. sep 2007 De lærer faktisk forbavsende hurtigt at de ikke er velkomne på bordene. Vi har aldrig måttet bruge vand eller lign. -bare hævet stemmen, så ser de skyldbevidste ud og smutter ned igen. Bordene er faktisk det eneste de ikke må her. Man bliver så træt af mudder på bordene.

• #16   10. sep 2007 Lige så snart jeg er i et andet rum går mine katte også på bordene.....
    Det er møj træls da jeg syntes det er vildt ulækkert at dem der smiley
    Jeg kan ikke gi dig et godt råd for hvad du skal gøre, for syntes selv jeg har prøvet alt.......

• #17   10. sep 2007 vores går ALDRIG på bordene....

Eller jo det gør de så de må godt nok ikke men ikke altid de husker det... kun når vi rejser os op så kan de finde ned hurtigt.. de ved jo godt de ikke må

Kommentér på:
Katte på bordet

Annonce