{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Matilde N
Matilde N
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 19

Katte på bordet {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
jeg har et spørgsmål en af mine katte ,der hedder Rosa, har det med at gå på bordene og spise alt hvad hun kan komme til og smide alt på gulvet der kan leges med, og jeg ved simpelhen ikk hvad jeg skal gøre, det er lige så snart man vender ryggen til hende at hun så sidder på bordet.. Please hjælp mig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte på bordet
  • #2   8. nov 2012 Vi har lavet hylder på væggene så de kat komme helt op til loftet på næsten alle vores vægge plus 3 kradsetræer. nu er de ikke på bordet mere når vi er her..

Men når vi ikke er, er jeg sikker på de stadigvæk gør det:)

Det er katte, ikke hunde. Katte har deres helt egen mening om tingene og for dem er det mere naturligt at være oppe end på gulvet. tror aldrig man kan lære en kat helt at det må den ikke.

• Matilde N
    Matilde N Tilmeldt:
    sep 2012

#3   8. nov 2012 Nej ved skam godt at katte og hunde ikk er det samme men de har også høje ting at være på men det er ikk så meget det at de er på bordene der irritere mig det er mere det at de spiser ting hvis der ligger noget og hiver ting ned for at lege det skal lige siges de har massere af lege tøj og det er kun om natten de gør det så vi kan ikk standse dem

• Matilde N
    Matilde N Tilmeldt:
    sep 2012

#5   8. nov 2012 Nej har jeg fundet ud af smiley begge mine katte er noget så stædige smiley men ja vi prøver virkelig også ikk at have mad på bordet uden opsyn er bare svært når jeg er alene hjemme og skal ud på badeværelset eller skal se til opvaskeren eller noget andet

• #6   8. nov 2012 Katte er katte og de elsker at sidde højt. Så sørg for der er høje klatre-træer (galop-træ) hylder til rådighed. Har du høje skabe, kan du give dem plads der også.

Da jeg som opdrætter har mange katte, har jeg opgivet kampen om katte på diverse borde. Det var alt for stressende for både dem og mig. Jeg sørge bare for der ikke er noget de kan stikke snuden i eller vælte. Og så tørre jeg bordene inden jeg bruger dem.

• Matilde N
    Matilde N Tilmeldt:
    sep 2012

#7   8. nov 2012 De har en bred og høj hylde ved vinduet og et klatretræ på næsten 1.60 ca de har alle stolene self sofa og sådan men jeg er ikk meget for at have dem på bordene og det er heller ikk normalt vi har noget på bordene men når jeg er alene og lige skal noget mens jeg spiser frokorst eller morgenmad mm. er det svært så skal jeg tage det med mig

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #8   8. nov 2012 "En bred og høj hylde ved vinduet og et klatretræ på næsten 1.60 ca "

Det er ikke mange steder de kan færdes i højderne og synes kradsetræet er ret lille, det er mindre end mig.

Hvis jeg har mad på bordet, så må jeg stille det ind i et skab eller ligende, hvis jeg feks skal på toilettet. smiley

Vi har 2 gulv til loft kradsetræer og det bruger de meget for at komme helt op på øverste plade og bruger dem også til at spurte op og ned på.

Så måske et kradsetræ fra gulv til loft ville være lykken for dine misser. smiley

• Matilde N
    Matilde N Tilmeldt:
    sep 2012

#9   8. nov 2012 Ville også være fedt med et så stort kradsetræ men har vi ikk plads til vi bor i en lejlighed på 83 og vi kan ikk sætte noget op på væggene det ville falde ned.. skal lige siges vi har prøvet og væggen kunne ikk bære det

• #10   8. nov 2012 Et gulv til loft kradsetræ sættes i spænd i mellem gulv og loft, og belaster ikke en væg.

• Janne.*

#11   8. nov 2012 De kradsetræer du køber skal ikke sættes fast til væggen, i toppen er der en dims, man drejer rundt så man kan spænde træet fast til loftet uden det skader loftet. smiley

Kan et gulv til loft kradsetræ ikke stå der hvor det lille står i stedet for.?

• Matilde N
    Matilde N Tilmeldt:
    sep 2012

#12   8. nov 2012 Jo kan det godt men vi har brugt mange penge på det kradsetræ og de er glade for det.. Men jeg kan prøve at snakke med manden om at købe et andet så de kan komme højere op smiley

• Janne.*

#13   8. nov 2012 Super...det vil de blive rigtige glade for,

profilbillede
  • Matilde N
    Matilde N Tilmeldt:
    sep 2012

#15   10. nov 2012 Mine katte får god foder de får tilskud de får alt hvad en kat kunne ønske sig fisk kylling og meget andet.. Jeg går meget op i at mine katte får den rigtige mad og god mad.. jeg bruger mange penge på at de får det rigtige de mangler intet

• #16   21. nov 2012 Kat på bordet... smiley

profilbillede
Kommentér på:
Katte på bordet

Annonce