{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Katte på bordet ! {{forumTopicSubject}}

Vi har et stort problem med at kattene konstant
går på vores spisebord og sofabord ! Det er mest den store hvide maine coon blanding der gør det, og den lille sorte hopper op bag efter fordi den tror det er okay, han er bange for vand når vi sprøjter på ham, og flygter lyn hurtigt væk.
Men når vi sprøjter vand på hende eller siger højt fy og giver hende et lille skub er hun fløjtende ligeglad med. og hun gør det 2 sek. efter igen, det er rigtig træls og ret ulækkert. hvad kan man gøre ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte på bordet !
  • #1   21. dec 2010 det er bla noget af det man burde vide inden man anskaffede sig en kat. Der findes selvfølgelig katte der har "lært" at de ikke må, men det er vist et fåtal og metoderne er mange og nogen af dem ren og skær mishandling, Så du må bare vænne dig til at sådan er det og så tør bordene af inden brug eller luk døren.

• #2   21. dec 2010 Mine katte hopper på bordet selvom de ved de ikke må, dog kun når jeg ikke er i rummet, og de hopper ned når de høre mig eller når jeg siger ned og knipser i fingerene

• #5   21. dec 2010 Vores går næsten aldrig på bordet og han går som regel ned når jeg så kigger på ham, ikke fordi har er opdraget med alt muligt straf. Jeg har sat ham ned når han kom op for at fiske efter mad og beskæftiget ham med noget andet og så er det kommet af sig selv. Det med at sprøjte vand på katte er ikke nogen super god idé da det stresser dem, generalt skal man nok satse på et andet dyr hvis man vil have et man kan opdrage på da katte jo er meget selvstændige dyr

Kommentér på:
Katte på bordet !

Annonce