{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Min kat vil flytte:/ {{forumTopicSubject}}

Jeg er helt i vildrede, og ved slet ikke hvad jeg skal gøre, for min elskede Tiamo vil tilsydenladende ikke bo hos mig mere:(
Jeg har her på det sidste haft hende og killingen med ovre hos min veninde, som bor lige overfor, og det har hun syntes var rigtig hyggeligt, der er mere plads, og to børn som leger med hende konstant;)

Problemet er så bare at de sidste par dage når jeg har skullet gå derfra, har hun ikke villet med.
Igår aftes stod hun og kradsede på døren (efter vi var kommet hjem), fordi hun ville ud, og højst sandsynligt derhen:( Og her til aften, har hun ikke været til at få med ind, jeg måtte bære hende tilsidst, og det var ikke uden brok fra hendes side:(

Hun blev steriliseret for 6 dage siden, og har været lidt mærkelig siden da, og har nermest virket lidt sur på mig, som om hun tror det er min skyld, at hun har lidt smerter ved ikke om det er derfor hun ikke vil være her...?

Det kan måske også være ilderne, det plejer at gå okay med dem og hende, men det er bestemt ikke fordi hun elsker dem....

Jeg synes ikke selv at jeg gør noget forkert mht. til kattene, gør tværtimod alt for at forkæle dem, og at de skal have det godt....

Min veninde har kigget meget på kat på det sidste, og vil gerne have en, og jeg er ikke i tvivl om at hun gerne vil have Tiamo hvis jeg spørger....
Så jeg ved ikke, skal jeg sælge hende til min veninde? (når killingen er stor nok)
eller er der noget jeg kan gøre for at hun gider at blive hos mig...? Jeg vil jo helst ikke af med hende, hun er min første kat, og jeg elsker hende højere end noget andet. Men vil self. gøre hvad der er bedst for hende.

Håber nogen kan hjælpe mig og Tiamo


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat vil flytte:/
  • #1   12. sep 2007 jamen det er også det jeg tænker, altså at hun måske forbinder smerten med mig, men det er bare så frustrerende at vide at hun faktisk heller vil være et andet sted:(

  • #2   12. sep 2007 Jeg tror også, at det hjælper, hvis du lader hende blive hjemme. De fleste katte er slet ikke glade for at blive "flyttet rundt på" af mennesker.

  • #3   12. sep 2007 Har hun fået noget at spise og drikke,der hvor hun har været på besøg?Så kan den jo hurtigt komme i tvivl om hvor der er bedst at være.Håber for dig at hun bliver hos dig, når hun er kommet sig over besøget hos dyrlægen.

  • #4   12. sep 2007 Det er jo ikke fordi jeg selv bærer hende med derhen, hun er jo udekat, og går tit selv med derhen, og det har jeg jo hidtil ikke kunnet se noget galt i, da vi lige overfor hinanden. (faktisk så tæt på, at vi kan se ind af hinanens vinduer) Hun går også tit derhen selv, uden mig, og jeg er ret sikker på at det ikke stresser hende, da hun tit prøver at gå med folk ind i deres lejligheder, hvis hun kan slippe af sted med det, så gør hundet. Hun elsker jo alle menneker, og er utroligt nok meget tillidsfuld...
    Men ja, hun har også fået md og drikke derhenne, og det kunne a godt være at je skulle bede Ina om at lade være med at give hende det....


Kommentér på:
Min kat vil flytte:/

Annonce