{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat der ikke fælder
  • #1   12. sep 2007 Både Devon Rex og Cornish Rex fælder minimalt.
    At de ikke fælder passer ikke,men det er absolut intet i forhold til andre katte.


  • Simon J
    Simon J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 16
    #2   12. sep 2007 jeg fik mig nok heller ikke formuleret rigtigt, den skal ikke heller, IKKE fælde...det skal bare holdes på et minimum smiley

  • #3   12. sep 2007 Så er det klart en rex-kat du skal have smiley
    Se mere på www.rexkatten.dk


  • #4   12. sep 2007 jeg tror desværre det er svært at finde en kat, der ikke fælder 'så meget', for hvad er meget ;o)

    Jeg har både en NFO m. tavle og en huskat, NFO'en/Norsk skovkatten fælder mere, men hun har så også mere hår at fælde af, så det synes af mere når hun fælder. Hun fælder, ligsom vores huskat 24 timer i døgnet.

    Når det er rigtig slemt kan en fnugruller fra 10'eren, med klisterpapir tage det værste, men hun er så heller ikke nået op i fuld vinter pels endnu, da hun kun er et årstid.

    I sidste ende så vil en kat forsøge krasse i alt det den ikke må og bakken vil hørme efter et besøg.

    Så syntes jeg at fælde er en del af det at have kat, og så kan man ligeså godt købe lige præcis den kat man ønsker sig, istedetfor en der muligvis ikke fælder knapt så meget. Du skal jo så kun tilsætte den mængde af pels, som du mener du har lyst til at vedligeholde, en perser har foreksempel en kæmpe pels og skal børstes en gang om dagen.

    Hvis det er pga. du evt. er allergiker er Sibirisk Skovkat en mulighed, deres hårstruktur er anderledes så der eftersigende skulle mange et/nogle proteiner, som de fleste allergikere reagere på, men det kan også være flere ting ved katten en decideret katteallergiker reagere på end bare proteinet.


Kommentér på:
kat der ikke fælder

Annonce