{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

fremmed kat på besøg {{forumTopicSubject}}

ja, vi havde jo besøg af en fremmed kat i formiddags, sad nede i stuen og ku hører trixie jamre sig noget så forfærdeligt, så jeg gik ovenpå for at se hvad der var galt, hun sad i vinduet og miawede ynkeligt, jeg kiggede ud af vinduet men ku intet se, gik så nedenunder igen , trixie jamrede bare videre, da jeg så kom ned i stuen og kiggede ud i haven så jeg katten, den lå under vores havebord og halvsov, det var en ca ½ år gammel killing, lukkede så terrassen døren op for at gå ud til den, men idet hoppede trixie ud mellem mine ben og den lille misser derude blev lidt bange og gik i forsvarsposition, nok pga af trixies altid glade her kommer jeg skal vi lege løb, nå jeg fik trixie ind igen og killingen faldt til ro igen, jeg gik så derud igen med en håndfuld tørkost som jeg lagde på terassen, den kom fluks løbende og spiste det ret glubsk, den var åbentbart meget meget sulten, den så nu osse lidt mager ud, men ellers så den meget frisk ud og den var ikke snusket el noget. jeg fik så lov til at nusse den lidt og den var faktisk meget kælen osv, men jeg ku ikke få lov at løfte den op el noget. daffy var så osse lige ude i haven og se mislingen lidt an og han tog det meget meget pænt, men igen var dne lille bange og daffy kom ind igen.
jeg ville så gi killingen noget vand og lidt vådkost, men da jeg havde arrangeret det og ville stille det ud på terrassen forsvandt den over plankeværket, ku så følge den et stk vej med øjnene og så den forsvandt ind i et buskads.
har så ikke set den siden, men holder godt øje med den, for hvis den er forladt skal den ihverfald ikke gå sulten rundt,
vi har ikke selv mulighed for at tage os af den. men vi håber den har et hjem og bare var på opdagelse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fremmed kat på besøg
Kommentér på:
fremmed kat på besøg

Annonce