4.811 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Min kat bider pludselig når han bliver kælet. Min kat bider pludselig når han bliver kælet.

Hej med jer.
Jeg har en kat på 3.5 år. Han er ret kælen, men mens han ligger der og bliver kælet for, farer der pludselig en djævel i ham. Han bider og river.
Jeg har skældt ham ud og sat ham på gulvet, så går han efter tæerne. Ofte må han udenfor så han kommer på bedre tanker:)
Har i erfaring med det? Og hvad gør jeg?

Hilsen Jeannette

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat bider pludselig når han bliver kælet.
  • #1   21. nov 2018 om....
    har flere som gør det

kunsten er at se hvornår de begynder. hold øje med halen. begynder katten at vimre med halen lidt kraftig - eller retter i det hele taget - så stop med at nus med ham omgående.
    for det er fordi de bliver helt oppe og kører at de begynder at bide en

min Birger gør det stadig. men de andre har lært at det gør man ikke. for de fleste vil jo gerne nusse. men vi gider ikke at blive bidt.

• #2   21. nov 2018 Tænker bare det er underligt at han sådan skifter humør så hurtigt. Men mon det bare hænger ved eller kan han vokse sig fra det?

• #3   21. nov 2018 han skal lærer at der kommer ikke noget godt ud af det
    og du skal lærer at se på hvornår han begynder, og så stoppe
    med at nusse. for så falder han ned igen. og jo mere man lærer katten at kende jo tidligere kan man stoppe, og dermed undgå at katten bliver hissige
    de gør det jo fordi de bliver opstemt pga nus. så det er ikke fordi de er onde eller noget

men der er flere katte som gør det.

• #4   22. nov 2018 katte kan tag det som kælenhed at det er en leg ligesom med sine killinger men de kan os tag det som en trussel smiley

https://www.agria.dk/kat/artikel/om-katten/kale-og-bidaggression/

• #5   22. nov 2018 Det kan også ske, at katten har ondt på et bestemt sted. Lig mærke til om det er samme sted, der forårsager en reaktion.

• #6   22. nov 2018 Hvis du igen og igen kæler ned over hele kroppen, kan katten blive overstimuleret og så reagere den, nøjes med at kæle på kinder, øre og pande, og se om det ændre sig, for det du får er ikke kærlighedsnap.

• Lone B
    Lone B Tilmeldt:
    nov 2018

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
    #7   28. nov 2018 Min gør det hvis jeg flytter på det håndklæde/tæppe hun ligger på. Det godtager Hun ikke

• Hans S
    Hans S Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 1 Svar: 3
    #8   28. nov 2018 Min kat har også gjort det og jeg ignorerede ham lige så snart han begyndte på at bide, med det resultat at det sker meget sjældent nu.

• #9   28. nov 2018 Jeg kan se det på min, når hun kommer lidt for meget op at køre. Så stopper jeg bare eller puffer hende væk.

• #10   29. nov 2018 Der kan være flere årsager til at en kat bider. Ofte siger han at han ikke kan klare mere kæleri. Du skal dog også være opmærksom på om han er sulten. Det kan være en måde at sige at han er sulten. Især hvis han ikke bidder særligt hårdt.

Kommentér på:
Min kat bider pludselig når han bliver kælet.

Annonce