Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 katte sammen
  • #1   3. okt 2007 Heej ..
    lige nu har jeg os tre katte hos mig, i en lille lejlighed, på 44, og det går os rigtig godt,:) .. perle er blevet mor til to små hehe, så det sødt smiley

Kan kun sige at der sker ingenting ved det..

• #2   3. okt 2007 Jeg har 3 katte.. Garfield og frede fik jeg på samme tid og blue et halvt år efter ca.. i starten kunne blue godt blive holdt udenfor men det gik hurtigt over.. nu er der ingenting overhovedet smiley De hygger sig sammen.. alle 3 smiley

• #3   3. okt 2007 Jeg har også tre katte, Max på 2½ år, snuffie på 3 år og gystie på 21 uger ,Gystie er datter til Snuffie, men de to kan overhovedet ikke sammen. Det er lidt mærkeligt... Max og Gystie kan sammen, Snuffie og Max kan sammen, men Gystie og snuffie kan overhovedet ikke sammen.... Men det skifter lidt med hvem der blir holdt udenfor....

• #4   3. okt 2007 hvis du tænker på ligesom os mennesker som godt kan holde en 3 part ude.. nej det er ikke tilfældet for en kat de tænker ikk sådan.. hos katte er det mere harkie altså rang de går efter.. men som du kan læse efter så kan 3 katte sagtens sammen uden problemer..

• #5   3. okt 2007 hey...
    Vi har også 3katte, de kan godt sammen... meeen Bølle og Maja kan ikke lide hinanden, men nu var de jo også begge voksne da bølle flyttede ind, tror måske hun ville have modtaget ham bedre hvis han ikke havde været syg og havde været en ungkat...
    Men ville da mene at 3katte sagtens ville kunne sammen, bortset fra "sjældne tilfælde"...

• #6   4. okt 2007 okay det lyder godt. så er der ikke noget at være navøs for. har også købt sådan noget til stikkontakten. som gør det nemmere.( kan ikke huske hvad det hedder)

• #7   4. okt 2007 Vi har også tre katte. Simba (hankat) på 1 år og 4 måneder, Pjuske (hunkat) på 1 år og 1½ måned og Balder (hankat) på ca. 13 uger. Simba har vi haft siden han var killing, Pjuske fik vi i april. Og Balder for ca. fem uger siden. I starten da der var en tredje kat, så var de to store lidt efter ham, men det gik meget hurtigt over, og så blev Pjuske og Balder super gode venner (de har næsten et mor/killing forhold). Simba blev så lidt fornærmet og begyndte at væse lidt af alt og alle, så vi begyndte at forkæle ham lidt ekstra og give ham lidt mere opmærksomhed. Fx når de får mad (hvis alle tre er inde på det tidspunkt selvfølgelig), så lader vi altid Simba begynde med at spise før de andre får lov. Så får han den følelse af, at han er nummer 1 på ranglisten, og han ligesom er lederen af de tre, og de to andre tilbeder ham også nærmest, uden at de lider nogen last, så nu har alle tre katte det faktisk super godt med hinanden og med os. Så det fungerer bare super, bedre end forventet faktisk smiley

Kommentér på:
3 katte sammen

Annonce