{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.957 visninger | Oprettet:

Er min kat gravid {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg er lidt i tvivl. Vores pige kat Fine får ikke p-piller længere og har altid været lidt af en tyksak. Men nu er hendes brystvorter blevet større og mere markeret. Er det ikke et tegn på hun er drægtig?

Hun har ikke ellers ændre sig. Skal jeg holde øje med noget bestemt.

Kh Camilla

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er min kat gravid
  • #1   14. okt 2007 Hvis hendes vorter er blevet røde og større, så er hun helt sikkert drægtig...
    Muligvis ca 3-4 uger henne...

• #2   14. okt 2007 Puha, det havde vi ikke lige regnet med i vores planer. Men så må det jo være sådan. Hvor længe er de gravide=

• #3   14. okt 2007 du kan os tage til dr dyr og får hende stalisteret så fjerner de killingerne med det samme..

• #5   14. okt 2007 Jamen, siden I stoppede med P-pillerne, må det jo have været planlagt at hun skulle have killinger? Ellers havde I vel fortsat med dem? smiley Det er jo ikke en overraskelse at hun bliver drægtig, hvis hun ikke er steriliseret eller er på p-piller....

Hvis I ikke kan overskue at have killinger og finde de fornødne hjem til dem, synes jeg at I skal få hende steriliseret nu. Så fjerner de killingerne samtidig.

Hvis I kan overskue dem og har den fornødne tid til det, så go for it smiley Og gør som Vibeke J foreslår smiley

Held og lykke uanset hvad smiley

• #6   15. okt 2007 Så har jeg talt med dyredoktoren og fået en tid så hun kan blive steriliseret.

Jeg vidste ikke de også kunne fjerne killingerne med det samme, så det er bare skønt. 2 fluer med 1 smæk. Fantastisk.

Tusind tak for hjælpen

Kommentér på:
Er min kat gravid

Annonce