3.792 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Hvor sover jeres kat? Hvor sover jeres kat?

Grunden til at jeg spørg, er at Bella lige fra starten har fået lov til at sove inde ved os.. Det er os fint nok, men hun vækker mig 1-2 gange om natten for lige at blive nusset lidt..
Nogen gange har jeg bare lyst til at sove en hel nat, uden at skulle blive vækket osv, så derfor kommer hun ind i stuen..
Synes dog jeg får dårlig samvittighed, fordi jeg synes det er synd hun skal være alene så mange timer, når hun nu os er alene i løbet af dagen..
Andre der har det sårn?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor sover jeres kat?
  • #1   15. okt 2007 Vores kan selv bestemme hvor de sover ..
    Vi har aldrig døren lukket til vores soveværelse, da vi ved at kattene har det bedst inde hos os smiley
    Hver morgen når jeg vågner har jeg en kat på maven og en kat mellem mig og kæresten. Jeg elsker at vågne på den måde , synes det er så dejligt smiley

• #2   15. okt 2007 da jeg arbejder nat og kæresten arbejder på skiftehold er det forskelligt hvornår kattene sover hos os - jeg elsker at sove sammen dem, så hos mig er de om natten. men hvor han ikke synes han får nok søvn sammen med dem, så der bliver døren lukket når han er sover.

Jeg synes godt du kan lukke døren om natten - din søvn er nu vigtigst.

• #3   15. okt 2007 Vi har døren lukket til soveværelset om natten. Synes nu ellers det er hyggeligt at sove med misserne.
    Men efter vi er flyttet på landet og kattene er blevet ivrige musefanger så lukker vi døren, at den simple grund, at jeg ikke gider ligge i døde mus, for de vil slæbe musene med op i seng.
    De har adgang til resten af huset hele natten. Og ligger for det meste og slænger sig i sofaen når jeg står op om morgen.

• #5   15. okt 2007 hos er der lukket ind til soveværelset samt børneværleserne. men så har de stuen, gangen samt to toiletter de kan lege på om natten :o)

• #6   15. okt 2007 Jeg synes skam også det er hyggeligt at hun ligger og sover ved mig.. Det er bare knap så hyggeligt når hun vækker en hele tiden.. Men vil da prøve at skubbe hende væk og se om det hjælper..

• #7   15. okt 2007 Mine sover hvor de vil, næsten. Stole, kradsetræ, katteseng, eller min seng.. De er nu ikke slemme til at vække mig overhovedet. Kun om morgenen når de synes jeg har sovet længe nok, og det er morgenmads tid ;o)

• #8   15. okt 2007 Walther elsker at sove inde hos os. Dog er det sjældent at han lægger sig i sengen når vi begge er der. Vi har en kurv stående i soveværeset som han elsker at sove i.

Carlo derimod vil gerne være sig selv og ligger derfor gerne på en reol eller i sin kurv som står i stuen.

• #9   15. okt 2007 min ene kat sover altid enten hos mig eller i hans køje

• #10   15. okt 2007 Mine sover også i sengen, men efter vi har fået Hermione, så har hun næsten overtaget sengen. Hun vejer heller ikke 4 kg, så hun er ikke så tung at have liggende på maven, hehe. Men sys også det er hyggeligt at vågne op med 2 missere i sengen

• #11   15. okt 2007 vores katte sover alle andre steder end vores soveværelse vi har hundene inde hos os og kun klynke syntes han skulle være hos os *SS* men vi sover nogle gange med åben vindue og tager ingen chancer der

• #12   15. okt 2007 Twinkle gider som regel ikke som i soveværelset, men andy ligger enten i arm med mig eller deler hovedpude med mig. Og han sover dejligt fredeligt, så bliver først vækket om formiddagen når kattene vil ud. :o)

• #13   15. okt 2007 ingen af vores dyr sover i soveværelsen, kun når de er små. kattene sover i stuen/køkken/værelsen og gang, og hunden i baggangen

• #14   15. okt 2007 Vores sover hvor de lyster. Den ene dag lå der 5 killiinger og 3 voksne og fyldte det hele

• #15   15. okt 2007 Her fylder to katte det meste af sengen, må vel købe en større seng snart, for helt ærligt er det ved at være et problem, men jeg vil altså ikke lukke dem ude fra soveværelset. .....
    Er der virkelig ingen af jer, der får stjålet dynen, og bliver skubbet ud af sengen?

• #16   15. okt 2007 daffy sover hvor han nu mener han bliver træt og det er de underligste steder han ka finde på at ligge sig.
    trixie sover enten inde på en kontorstol i kontoret el under vores seng, det sker så osse at hun ligger sig oppe mellem vores hovedpuder.
    hvir man vågner om natten ka man være sikker på trixie kommer op i sengen med det samme for så vil hun kæles med, samtiddig har hun det med at slikke en i ansigtet og gerne på enten næse el mund, så hvis man ikke er helt vågen så sørger hun for at man blir det

• #17   15. okt 2007 Vi startede med at have dem i soveværelset lige da vi fik dem, men jeg blev vækket hver nat kl 03:28, og det slog aldrig fejl.. Til sidst blev jeg træt af det, så nu sover de i stuen.. Det har de det fint med, faktisk ser de helt fornærmet på mig hvis jeg skal på toilettet eller noget om natten, fordi jeg kommer og forstyrrer deres nattesøvn.. De første par nætter vil din kat nok beklage sig lidt ude foran døren, men det går meget hurtigt over.

• #18   15. okt 2007 Ja, jeg vågner også ofte med alle tre katte, samt kæresten i sengen ;o)

• #20   15. okt 2007 Misser sover som oftest hos min mor og hun vil lukkes ind/ud i haven 2-5gange hver nat.. og man kan ligeså godt give sig, hun var vækket naboerne engang da vi prøvede at ignorere hende.
    En gang imellem sover hun dog hos mig og der sover hun igennem, hvis man da kan bruge det ord smiley

• #21   15. okt 2007 Charlotte - Ja, og det er sgu altid den største overraskelse ;oP

Kommentér på:
Hvor sover jeres kat?

Annonce