{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.321 visninger | Oprettet:

kontaktsøgende kat {{forumTopicSubject}}

chanell ,som er en steriliseret hunkat på et år, har fået den mest irriterende vane. Kattene er lukket ude af soveværelset om natten, men kl 4 om morgenen sidder hun og jamrer foran døren og det stopper først, når man tager hende op. Hun kan derefter fortsætte det næste kvarter, hvis man ikke giver hende opmærksomhed. Det sker også, når vi kommer hjem (kattene er ikke alene hjemme mere end 5 timer og de har jo hinanden).
Ved godt det er en dårlig vane og at jeg skal ignorerer det, men problemet er, at vi bor i lejlighed og jeg er bange for, at hendes jamren skal vække andre naboer..
Det har varet i 1 md nu tror jeg...
Nogle gode råd? for er ved at blive vanvittig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kontaktsøgende kat
  • #1   16. okt 2007 Rådet til det skriver du selv.. Du skal ignorere det.. Hun har lært at du kommer når hun gør det, så selvfølgelig bliver hun ved.. Og for hver gang man ryger i, så bliver hun bare bekræftet i det, så når du skal lære hende at lade være, så må du ikke en eneste gang falde i og tage hende op, lukke hende ind, eller give hende opmærksomhed.. Det lyder hårdt, men det er ren behaviorisme, som kattene lærer ting af..

Jeg går ud fra du giver hende opmærksomhed nok mens du er vågen, hjemme og sammen med hende ik? Altså leger med hende, snakker med hende og nusser hende.. Hvis ikke, så kan det måske også være en hjælp..

• #2   16. okt 2007 tro mig.. hun får opmærksomhed hele dagen.. Det kan man ikke undgå med hende.. hun kræver sin ret smiley
    Ja ved jeg burde ignorerer det.. tænker bare mere på naboerne.. men vi har ikke fået klager endnu, så det kan selvfølgelig også være de slet ikk kan høre det...
    Godt så bliver efterårsferien en forsøgsperiode, for der kan jeg i det mindste sove igen smiley

• #3   16. okt 2007 Jaaa, jeg har også nogen meget snakkende katte ind i mellem.. Og ahr også ind i mellem været nervøs for om naboerne kunne høre dem.. eller når de bumper rundt.. Men det tror jeg nu ikke de kan smiley

Men du må ikke overgive dig når hun gør det, for så tager det dobbelt så lang tid næste gang du porøver på det.. Det kan godt være en lang sej periode at skulle igennem, men hun vil holde op af sig selv efter noget tid..

Jeg havde problemet med en der kradsede på døre engang.. Og hun gør det ikke mere nu.. smiley

• #4   17. okt 2007 ej hvor sjovt... nu havde jeg ellers besluttet at være hård og ignorerer hende imorges OG så gør hun det slet ikke.. skønt.. måske holder det op af sig selv..

Kommentér på:
kontaktsøgende kat

Annonce