kontaktsøgende kat {{forumTopicSubject}}
chanell ,som er en steriliseret hunkat på et år, har fået den mest irriterende vane. Kattene er lukket ude af soveværelset om natten, men kl 4 om morgenen sidder hun og jamrer foran døren og det stopper først, når man tager hende op. Hun kan derefter fortsætte det næste kvarter, hvis man ikke giver hende opmærksomhed. Det sker også, når vi kommer hjem (kattene er ikke alene hjemme mere end 5 timer og de har jo hinanden).
Ved godt det er en dårlig vane og at jeg skal ignorerer det, men problemet er, at vi bor i lejlighed og jeg er bange for, at hendes jamren skal vække andre naboer..
Det har varet i 1 md nu tror jeg...
Nogle gode råd? for er ved at blive vanvittig
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
Jeg går ud fra du giver hende opmærksomhed nok mens du er vågen, hjemme og sammen med hende ik? Altså leger med hende, snakker med hende og nusser hende.. Hvis ikke, så kan det måske også være en hjælp..
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 204
Ja ved jeg burde ignorerer det.. tænker bare mere på naboerne.. men vi har ikke fået klager endnu, så det kan selvfølgelig også være de slet ikk kan høre det...
Godt så bliver efterårsferien en forsøgsperiode, for der kan jeg i det mindste sove igen
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
Men du må ikke overgive dig når hun gør det, for så tager det dobbelt så lang tid næste gang du porøver på det.. Det kan godt være en lang sej periode at skulle igennem, men hun vil holde op af sig selv efter noget tid..
Jeg havde problemet med en der kradsede på døre engang.. Og hun gør det ikke mere nu..
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 204
kontaktsøgende kat