542 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

kattegrus og sår på poter kattegrus og sår på poter

Hejsa Allesammen...
Jeg har købt noget kattegrus fra maxizoo som er rigtig godt...
Det er noget meget fint grus som bliver ligesom cement eller hårde klumper når han tisser og laver pøller...
Men her kommer problemet...
Klttegruset har samlet sig i hans poter og laver klumper i håret...
Han har self prøvet og fjerne det og det har så relsulteret i store sår på hana trædepoter...
Kan man få pengene tilbage for kattegruset da det alligevel er rimelig dyrt (148 kr pr pose)
Og det andet spørgsmål er min mor siger at kopattesalve er rigtig godt på trædepoterne mod sårende men er det rigtigt???
Ville helst ikke gøre noget værrer...
Han virker kun generet af det når han går på potten (har self skiftet kattegruset ud)
Jeg har prøvet og få fat i en dyrelæge i korsør uden held...
Er der nogen herinde fra der tilfældigvis kender adressen og nummeret til ham dyrelægen nær føtex i korsør???
Eller har i nogle bedre råd ang hans sår jeg kan gøre indtil han kan komme til dyrelægen???
På Forhånd tak fra Stine og Iggy...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattegrus og sår på poter
  • #1   12. nov 2007 nu ved jeg ikke med katte men til heste bruger man jo kopatte salve da det er desinficerende.

• #2   12. nov 2007 Hvorfor prøver du ikke de der Litterpearls ?
    Ved ikke om du kender dem ?
    Det er en form for "glasperler",der opsuger urinen.
    De burde ikke klæbe fast til poterne.

• #4   13. nov 2007 Hanne: Dem har jeg prøvet og de er også gode det var fordi det andet var der mere af og mindre penge derfor prøvede vi det...
    Men har tænkt mig og skal til slagelse idag så ville jeg lige snakke med dem om det...

• #5   13. nov 2007 Jeg vil helt klart returnere poserne til butikken og give dem min begrundelse for det!
    Jeg er så også den person, der vil skrive et brev til producenten!

• #6   13. nov 2007 okey ja for det kan da ikke være rigtig at det sidder så godt fast at katten laver sår på trædepoterne... Bliver helt bekymret for min lille mis..

• #7   13. nov 2007 Stine L: Er det mon Extreeme Classic eller Eurolitter? Det klumper jo rigtig godt. Jeg kan forestille mig, at det ikke er godt til langhårskatte - måske burde det stå på posen....

• #8   13. nov 2007 ja den ene af mærkerne hedder extream classic... Og der står nemlig ikke noget om det... Men der er et andet mærke der er det samme...
    Men Iggy er ikke så langhåret igen ligesom en alm huskat...

Kommentér på:
kattegrus og sår på poter

Annonce