{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

Hvordan undgår man juletræets død?? {{forumTopicSubject}}

Sidste år havde vi et rigtig fint træ... i ca. 1½ time. Så fløj kugler og pynt om ørene på Feya da hun nedlagede det. Nå vi rejste det op igen og sagde nej til hende hver gang hun skulle igang. så langt så godt. Dog endte det med at vores træ stod i ude i opgangen, til stor glæde for de andre i opgangen , men trods alt ikke det vi havde forestillet os.
Nogen gode råd til at undgå det i år?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan undgår man juletræets død??
  • #1   16. nov 2007 Det er tænkt på.. men forestiller mig bare træet hænge de dinglende og så stadig offer for rå behandling. Og kuglerne kan hun jo stadig få af?? det kan da ikke passe at fordi vi har kat kan vi ikke have juletræ.

  • #2   16. nov 2007 Så længe man ikke har en kat der er halv død og ikke gider lege så er der vist ikke nogen muligheder for træet vil overleve en hel jul igenmen... Jeg køber af den grund altid kun plastik kugler og andet der ikke kan splinter og kan ødelægges, det er umuligt og jeg gentager lige UMULIGT og undgå katte i og ved jule træet uanset hvad man gør, tro mig har prøvet alt og det samme har mine forældre, så med mindre du binder forbene sammen på katten og en ordentlig gang tape på snyde skaftet, samt lukker katten inde...

    Så jeg ser frem til en god og spændende jul med pyndt i hele huset og glade katte...


  • #3   16. nov 2007 jeg har købt et plastik juletræ i år. og så starter jeg med at putte lyskæde og pynt på der ikke går i stykker.

Kommentér på:
Hvordan undgår man juletræets død??

Annonce