{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

hvordan undgår man skrigeri hos nyankommet kat {{forumTopicSubject}}

jeg hentede en killing i går........... i nat har den kaldt/hylet omkring kl 4......... og hele formiddagen såsnart en lejlighed dukker op........... jeg tænker....... huhhhha, det bliver et langt liv hvis den hyler hver gang den får en lejlighed............... lejligheden kan være at den høre en dør gå op......... noget puslen af en slags........... hvordan tackler jeg det bedst?????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan undgår man skrigeri hos nyankommet kat
  • #1   5. okt 2020 Tillykke med din killing.
    Der er nok kun de 12 uger gammel?
    Den er jo vant til at være sammen med sine søskende og sin mor og pludselig er den helt alene og en masse fremmede lugte og lyde den ikke kender.
    Når jeg henter en killing, har jeg en T shrit, der lugter af fx mig (mine andre katte) og har den i transportkassen, samt et tæppe fra sit gamle hjem.
    Du kan prøve feliway, det bruger jeg, når mine katte skal til dyrlægen.
    Katteurt, duft pudr og du kan lege med den, så den bliver naturlig træt.
    Når du ikke er hjemme, så lad en radio spille, gem godbider rundt om, så går tiden med at lede.


  • #2   5. okt 2020 Giv den noget omsorg og opmærksomhed

  • #3   5. okt 2020 der er jo ikke noget at sige til at den græder
    den er kommet ud i et nyt hjem, uden mor og søskende
    kender jo ikke dig endnu.

    så du må ned på gulvet og hygge med den. Forkæl den med lidt ekstra godt
    sådan at den lærer dig at kende, for så vil den hurtig glemme at alt det nye


  • #4   5. okt 2020 Det eneste som de andre ikke nævner, er at du ikke må svare den, altså ikke sige en masse til den om natten, for så kan den fortsætte, og når man får killing er det som at få en baby, der bliver en periode, hvor du bliver vækket/vågner mange gange.
    Jeg håber du kan komme til den nu? For hvis du kan, så nus den og hold om den, så længe den vil, men hvad der nu giver tryghed for den.


  • #5   17. okt 2020 tak for råd! først nu jeg kigger igen( fordi der er ro og overskud) de gamle damer elsker bestemt ikke den nye men finder sig i den. kalder det tålt ophold smiley den skriger/kalder ikke længere............ var gudskelov kun det døgn............ den spinder såsnart man røre den, så er lidt dejligt....... den var 12 uger d. 30/9 og blev hentet d 4/10, så er helt ok set med mine øjne.

Kommentér på:
hvordan undgår man skrigeri hos nyankommet kat

Annonce