{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurtig hjælp søges min killing bløder
  • #1   24. nov 2007 Er det en lille smule frisk blod på afføringen? eller er det mørkt størknet blod i afføringen?

    Hvis det er frisk blod, så er det ikke farlifgt - det er sandsynligvis, fordi afføringen har været en smule hård og nogle små blodkar i endetarmsåbningen er sprunget, mens afføringen blev trykket ud.

    Fint at du er så opmærksom på din kats afføring smiley


  • #2   24. nov 2007 der kom frisk blod ud lige efter så han dryppede ned i kattebakke var ved et tilfælde derude da han skulle på toiletet. og da vi ikke har fået et lukkede toilet til ham fjerner jeg altid det han laver lige bagefter.
    jeg har så tørt ham bag i og der er ikke kommet mere ud.

    men tror du det kan være pga maden?
    skal han måske have blødt tørkosten lidt op?
    ej syntes bare det er så synd får ham.
    men blir så nervøs.


  • #3   24. nov 2007 Fordi der en enkelt gang eller to kommer lidt blod efter afføringen,behøver det ikke at betyde noget.
    Jeg ville se tiden an og måske lige et par ekstra gange tørre ham bag i med et stk.køkkenrulle,for at se om der kommer mere blod.


  • #4   25. nov 2007 Hvis det er frisk blod vil jeg også tage det med ro. Så er det højst sandsynligt nede fra endetarmen. Har katten meget hård afføring, kan det være et lille blodkar som er sprunget. Blodkarrene sidder meget yderligt i endetarmen. Har din kat diarré kan det være fordi den er slidt bagi.
    Min kat har haft diarré i lang tid (er under behandling), men for 1 måned siden var der også ligepludselig blod i afføringen. Det skete 2 gange efter hinanden og siden har der ikke været noget. Dyrlægen mente også at det var fordi hun var slidt bagi.


  • #5   25. nov 2007 Glemte lige og skrive at tørfoderet behøver ikke have indflydelse på den blodige afføring. Det er kun hvis foderet giver hård mave eller diarré at det kan være et problem.

  • #6   25. nov 2007 Mit bedste råd er.. Skynd dig til dyrlægen hvis du er i tvivl istedet for at spørge herinde.. En dag er det måske for sent? Håber kun det bedste for dine killinger.. smiley

  • #7   25. nov 2007 tak for jeres hjælp smiley

    Clark & Trille H: Jeg havde ringet til dyrelægen men ingen tog tlf. så derfor valgte jeg at skrive her får ville ikke blive ved med at ringe hvis det ikke var nødvendigt. smiley
    og om aften er der ikke nogle dernede men de kommer derned når men har ringe og lavet en aftale. smiley (var ikke ment surt ) håber ikke du misforstod mig.




  • #8   25. nov 2007 Hvordan går det med kattens mave idag? Bløder det stadig?

  • #9   27. nov 2007 nej der har ikke været noget efter heldigvis

Kommentér på:
Hurtig hjælp søges min killing bløder

Annonce