{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

Kat nummer 2 {{forumTopicSubject}}

Hejza Folkens...
Ja jeg har en dejlig kat der hedder Iggy (han)
Men det er ligesom om han går og mangler selvskab...
Så mig og kæresten havde tænkt os og anskaffe os en kat mere...
Men her kommer en masse spørgsmål:
1. Da han er en han kat er det bedst med en hun eller kan en han gå???
2. Da han er en blanding af main coon og huskat er der så nogle racer man helst skal undgå. (ved det underligt spørgsmål)
3. Iggy er 5 måneder snart 6 skal jeg finde en der er killing eller samme alder???

Håber i kan hjælpe mig...
Og tak for jeres hjælp og tid smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat nummer 2
  • #1   11. dec 2007 da iggy ikke er ret gammel tror jeg ikke der bliver mange problemer med at i får jer en kat mere, tror snarere det vil bringe lykke, dog ka der lige være et stk tid hvor de 2 katte lige ser hinanden lidt an og et hvæs nu og da og en del knurren ka nok ikke undgås helt.
    du ka sagtens købe enten en han el en hun til iggy, det er for såvist lige gyldigt især hvis de er neutraliseret.
    tror det er bedst hvis i anskaffer jer en killing el en på nogenlunde samme alder.
    alle katteracer ka gå sammen, så intet problem der


  • #2   11. dec 2007 okey ja han skal have punkteret baghjulene så der bliver nog ikk nogle problemer...
    Men hvad ville du helst vælge???


  • #3   11. dec 2007 Jeg satte 2 hankatte sammen uden problemer! Men self vil der altid være en der dominerer!

  • #4   11. dec 2007 Hov forresten var det en maincoon og en norsk skovkat jeg satte sammen så tror ikke du skal tage hensyn til racerne!

  • #5   11. dec 2007 jeg ville nok vælge en hunkat, bla fordi der er lidt mere gang i en hunkat, den har ikke de samme dovne tendenser som eks en hankat og derfor vil hunkatten ku holde iggy igang og i form, men det er nok en smagssag, for som sådan ka man ikke sige det ene køn fremfor det andet, men vælger i en hunkat så sørg for at den enten er neutraliseret el at den blir det snarest

  • #6   11. dec 2007 hehe ja der er Iggy lidt anderledes han er fuld af energi det er for og få en der kan dræne lidt af hans energi...

  • #7   11. dec 2007 nu er iggy så heller ikke ret gammel endnu og han har de fleste killinger vel krudt i rø...
    jeg tænker på længere sigt at det måske er bedst med en hunkat, men igen det er en smagssag


  • #8   11. dec 2007 tror os der bliver en hun kat...

  • #9   11. dec 2007 Om det er han eller hunkat er lige meget, men det er utrolig fornuftigt at få en kat mere. Mine 3 drenge har bare så meget glæde af hinanden. Hvis man først har set hvor stor glæde katte kan have af hinanden tror jeg aldrig man vil vælge at have en alenekat mere.

    Held og lykke med det nye familiemedlem.

    (jeg skal også have en mere i det nye år :D)


  • #10   11. dec 2007 Og du skal måske ikke vælge en race som exotic/perser etc. da de er nogle af de mere rolige racer :o9 især som voksne.

    Hvis du skal have en huskatte killing, så kig evt. på www.hittekiling.dk

    800 kr for en killing der både er 1xvaccineret og neutraliseret, samt orme- og loppekursbehandlet efter behov :o)
    Og skal du have neutraliseret en pige kan du risikere at komme op i 1500 (gjorde jeg selv sidste gang).

    Og ja, få jer endelig et bette pus til at holde Iggy med selskab :o)


Kommentér på:
Kat nummer 2

Annonce