{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Nummer 2 kat {{forumTopicSubject}}

Jeg har min Coco på 9 mdr. hun er virkelig dejlig, nu er vi over vores soveproblemer også ??
Meeeen jeg blev forelsket i en lille kattekilling . De er også en hun kat, indekat ( vi bor på lejlighed så Coco også 100% indekat )
Hvordan er det og få kat nr2 ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nummer 2 kat
  • #1   11. jul 2021 Det er bare EKSTRA SÅ SJOVT
    for de har så nogen at lege sammen med. Og det er hele døgnet

    fordelen er at når man ikke er hjemme (arbejde/ferie/mm) så har de hinanden, så de vil ikke kede sig

    mange katte er rigtig sociale - især cooner

    selvfølgelig skal man ikke forvente at kattene bliver bedste venner, for det er der ingen som ved noget om. Her må man prøve sig frem
    men det er unge katte du har så de burde være nemme at sætte sammen

    ulemper ved to: der ekstra udgifter til dyrlæge og foder
    men det opvejer det sjove at se dem lege og hygge sammen

    jeg er selv lykkelig ejer til 11 styks, heraf to cooner
    og man ved aldrig hvornår den næste kommer


  • #2   11. jul 2021 Du kan være heldig, at de bliver bedste venner forever!
    Så er der altid en at være sammen med, men også en at knurre efter indtil den nye finder sin plads smiley
    Jeg har pt. 4 og 2 af dem er uadskillige og der er ca. 1 år imellem smiley
    Sørg for, at killingen bliver neutraliseret så snart det kan lade sig gøre, for det gør sagen lidt nemmere smiley


  • #3   11. jul 2021 Har prøvet og læser mig frem at man må ikke have den ny kat gå sammen med den gammel kat i 14 dage. Er det rigtig ?
    Og skal jeg så have 2 kattebakker ?


  • #4   11. jul 2021 Den bedste måde, og nemmeste, er at når man kommer hjem med ny kat, så sætter man kassen på gulvet og sætter sig ned og lader den"gamle" kat komme til. Her er det så at man skal have is i maven for man må ikke blande sig hvis den gamle tæver kassen. For den nye er i sikkerhed i kassen. Når den gamle ikke er interessert i kassen så kan man åbne kassen så den nye kan komme ud. Så er det værste overstået. Selvfølgelig vil de brumme af hinanden. Men det værste er overstået
    Jeg har brugt metoden i vel 15 år uden problemer. Både til voksne og til killinger
    Det er bedst med to bakker.


  • #5   12. jul 2021 Kristina:
    Nej, det er i hvert fald ikke min erfaring.
    Alle katte der er blevet intergreret her, er kommet hjem i en kasse, sat midt på gulvet, den "gamle" har snust til kassen imens jeg har overkælet ham.
    Så åbnes kassen og den lille bliver snust i enden et utal af gange. Det er en hilsen smiley
    Så får de ellers lov til at klare sig selv - og ja, Freddie har fået lussinger af Elvis, men "kend din plads" og de er bedste venner idag.
    Det eneste du skal holde øje med er om der flyder blod og ryger totter, for så skal du blande dig.
    Resten klarer de selv og den nye er sikkert for lille til at gøre fortræd - sådan har det været herhjemme smiley


Kommentér på:
Nummer 2 kat

Annonce