{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Kat nummer 2? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at få en lille ven til min 1årige kat. Den må ikke have været udenfor, da jeg bor i lejlighed. smiley
Er der nogen der har erfaring med hvordan det er at få kat nr to?.eri tvivl om de bare kommer til at lege sammen og nyde hinanden, eller om de kommer til at lave dobbelt så meget ballade som min gør nu?
Derudover er jeg i tvivl om det er smartest at få en han eller hunkat, når man har en hun i forvejen? - hun er ikke vant til andre dyr. Håber der er nogen der kan hjælpe. Og skriv hvis du har en lille killing der mangler et kærligt hjem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat nummer 2?
  • #1   18. apr 2010 som regel blir det nemmere når der er 2, faktisk laver de mindre ballade for de har jo hinanden, hvis kattene er neutraliseret er det ligemeget om det er han eller hun.. det er min erfaring at det er nemmere med 2 end 1 og at de har meget glæde ved hinanden..

  • #3   18. apr 2010 Vi fik i februar 2 killinger - en hun og en han- på 12 uger ind til Bella vores hunkat på godt 2 år. Hun har altid gået med sin bror. Der var lidt hvæsen og poteslag (hertil og ikke længere) i nogle dage. Hun accepteret hurtigts hannen og hunnen tog det længere tid med. Om det skyldes kønnet eller at hunkillingen Ida gik tættere på er jeg itvivl om. Nu leger de alle sammen og Bella vogter dem begge nu de er ved at lære at være ude smiley
    Vi brugte feliwey og Bella blev rost (læs ekstra godbider og opmærksomhed) i starten.


Kommentér på:
Kat nummer 2?

Annonce