10. maj 2007 Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
fremmed kat i vores hus? {{forumTopicSubject}}
Her til morgen da jeg var på badeværelset for at gøre mig klar, kom lille Gystie som sædvanlig ind og ville nusses, så jeg satte mig på toiletbrættet og kælede lidt med hende... Da jeg kigger ud af døren og ud til vores indgang til køkkenet, kommer naboens kæmpe norske langhårede kat gående lige så stille og roligt forbi! Jeg kigger meget forbavset på den, den kigger op på mig og Gystie,og spankulere så videre,som om det var den naturligste ting i verden! Gystie kigger også bare på den, og så var hun ellers ligeglad, og hun plejer ellers at være meget nysgerrig med nye ting, så jeg går ud fra, at det er en hverdagsting at naboens kat er inde hos os om natten. Jeg så den ikke ved madskålen da jeg kom ned fra soveværelset, så den må ha ligget i stuen... Meget mærkeligt!!! Den er meget sky,og vi har aldrig kunne komme til at snakke med den, så det er da mærkeligt synes jeg!
Hvad ville I have gjort, hvis det skete for jer??
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 6 Emner: 89 Svar: 491
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
Lieg nu har jeg ikke noget problem med at der er en anden kat her om natten, når bare den ikke slåser med mine, men jeg tænker lidt på, hvorfor den ikke sover hos sig selv, om det måske er fordi den ikke bliver behandlet ordentligt... Min kæreste har også set den herinde, den forsvinder dog hvis vi begynder at gå hen imod den...
nov 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 5 Emner: 90 Svar: 363
Min nabos kat løber også inde hos os..
Hun er rigtig kælen så selvom hun er død skræmt over at være inde i vores hus så kommer hun hen for at kæle.. Vi lukker hende bare ud igen.. ved ikke hvad man kan gøre ved det.. desværre.
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 437
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 43 Svar: 311
fremmed kat i vores hus?