{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

aflivning af syg kat:0( {{forumTopicSubject}}

Så har vi taget den meget svære og sørgelige beslutning at vores gamle han kat Tarzan skal have fred.
Dyrlægen er bestilt og han slipper for sine smerter imorgen eftermiddag:0(.. Han fik konstateret gigt for 3 mdr siden og er gentagende gange blevet behandlet med både pensilin og speciel kost for urinvejsinfektion, Men da infektionen bliver ved med at komme tilbage og smerterne pga gigten i benene bliver være og være. Har vi nu valgt at nu er det nok. Vi har haft Ham siden han var helt lille og har fulgt han siden han blev født. Han er vores første kat, så det er ikke en nem beslutning. Han skal da også have en plads under det store træ i haven.. Ville bare lige ud med det...
Hilsen Deepa

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aflivning af syg kat:0(
  • #1   8. jan 2008 Det gør mig ondt at høre at Tarzan har det så dårligt. I har truffet den rigtige beslutning, synd han skal lide for Jeres skyld. Han ved jo heldigvis ikke hvad der skal ske og det er synd for et dyr hvis det skal gå og lide unødvendigt.

Det er aldrig sjovt at være nødt til at træffe en så svær beslutning.

Trøstekrammer fra mig

• #2   8. jan 2008 Mange tak....:0(

• #3   8. jan 2008 Trøstekram herfra.

Har selv prøvet at ringe til dyrlæge og bestille aflivning af uheldbredelig syg kat, som kun blev to år. Det er syv år siden men men bliver stadig trist og savner ham hvis jeg ser billeder af ham eller hjemmevideo for den sags skyld.
    Men det er jo det bedste vi kan gøre for vores kære dyr når de er så syge. De ved heldigvis ikke hvad der skal foregå.

Mvh
    Mille

• #4   8. jan 2008 Nej, det er ingen nem beslutning og heller ikke en rar beslutning at tage, men det er den rigtige beslutning.

Nu skrev du at dyrlægen er bestilt - betyder det så, at dyrlægen kommer hjem til jer? I så fald så synes jeg lige I skal sikre jer, at dyrlægen bruger at give bedøvende sprøjte inden aflivningssprøjten (har selv haft en slem oplevelse med hjemmeaflivning).
    Håber det går godt i morgen.
    Trøstekram.

• #5   8. jan 2008 Årrh det er så trist.
    Det er altid en svær beslutning at skulle tage. og det er altid trist. Trøstende ord er ikke altid nok når man mister en del af familien.
    Men jeg mener det er vigtigt der findes mennesker som jer som tænker på dyrets bedste frem for dem selv. Det er det der betyder noget, selvom det er en trist beslutning og tage og kræver mange tårer og hårde knuder i maven, og det er aldrig sjovt så er det det rigtige og gøre for en kat (eller dyr generelt ) der er sygt.
    Den lille mis vil jo stædigvæk have en særlig plads i jeres hjerter resten af livet. Men vigtigt at huske at man gør det rigtige.
    Håber i kommer så godt igennem det som man nu kan.

Et stort kram herfra
    Hilsen Pernille

• #6   8. jan 2008 Hvor trist for dig., jeg føler virkelig med dig. Men en god beslutning for Tarzan.
    Jeg har selv prøvet det nogle gange, det er en svær beslutning - så du får en masse trøstekrammer fra mig
    Han var forøvrigt en rigtig smuk kat - og jeg er sikker på, at han har givet Jer /dig en masse glæder og oplevelser.,
    du kan glæde dig over, når det hele er lidt på afstand.
    Store krammer
    Inge

• #7   9. jan 2008 Hej Allesammen.
    Mange tak for de søde ord, det røster:0(
    Så kom Tarzan godt afsted, men gud hvor var det en hård omgang. For os altså. tarzan sov meget hurtigt ind i mine arme, Så det gik rigtig fredeligt og han mærkedet intet. Det kunn eikke havet gået mere fredfuldt. Men det var hårdt for os da han blev begravet. Vi har lagt nogle store sten ovenpå jorden. og i morgen går jeg ned og køber nogle blomsterløg og planter imellem stenene. Så har han fået sin egen gravplads i hjørnet af haven under det store grantræ.

Kommentér på:
aflivning af syg kat:0(

Annonce