{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig ånde...
  • #1   17. jan 2008 Synes at den ser helt fint ud.... HVordan ser det da ud???

• #2   17. jan 2008 Kan sagtens være som Lis D siger, men det kan også være foderet.. Vi brugte noget billig foder på et tidspunkt, og der fik vores kat Brutalis dårlig ånde..

• #4   17. jan 2008 RC har lavet en specielt til at fjerne plak og lign. Den hedder Sensitive 33, mener jeg smiley
    Den er GOD! Mine katte er vilde med den..

• #5   17. jan 2008 Mine katte får ikke billigt mad, og synes heller ikke at der er noget at se i munden på ham.... De får young male fra RC...

Anita N... Tak det tror jeg at jeg vil prøve...

• #6   18. jan 2008 Dyrlægen har også Hills t/d som modvirker tandsten.

Sandie man skal kigge på deres baggerste kindtænder. Hvis de er gullige kan det tyde på tandsten. Kattes tænder skal være hvide.

Ingen af mine har nogen sinde fået renset tænder og den ældste er 4 år nu. Jeg tror det er fordi jeg blander flere forskellige "tandstens-modvirkende" foder i deres mad.

Forklaringen på disse produkter er følgende:
    Til hunde/katte som har probemer med dannelse af plak og tandsten anbefaler vi de specielle tanddiæter.

Royal Canin:
    Dental Special. Tandstenskroketter til hunde under 10 kg
    Dental. Tandstenskroketter til hunde over 10 kg.
    Dental S/O. Tandstenskroketter til katte.

Hills:
    T/D mini. Tandstenskroketter til små hunde
    T/D. Tandstenskroketter til store hunde.
    T/D. Tandstenskroketter til katte

Det specielle tandstens foder indeholder kroketter, som er meget større end normale foderkugler. Dette giver en automatisk rensning, når hunden/katten bider i dem. Fibrene i kroketterne ligge både vandret og lodret, hvilket sikrer en mekanisk rensning, uanset hvordan de tygger dem. Dette reducere naturligvis dannelsen af plak og tandkødsbetændelse markant.

Kommentér på:
Dårlig ånde...

Annonce