{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Katte alene hjemme? {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe med. smiley

Hvis man har 2 katte, kan de så godt være alene hjemme fra fredag til søndag, hvis man selvfølgelig sørger for masser of mad og drikke og rene bakker til dem?

Jeg spørger, da min kæreste og jeg ofte tager til jylland for at besøge familie og venner. De har altid været med, men måske det ville være bedre for dem, at blive hjemme - det er jo en lang tur og jeg synes også det er synd, at tage dem ud af deres vante omgivelser.

Hvad siger I? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte alene hjemme?
  • #1   21. jan 2008 Hvis du kan få nogen til at kigge forbi en gang eller to om dagen, for lige at fodre, ordne bakke og nusse lidt, så kan I sagtens tage afsted fra fredag til søndag.

• #2   21. jan 2008 hvis ikke kattene bliver stresset af turen og de hurtig finder sig til rette så tag dem dog med.. Det ville jeg have gjort..

• #3   21. jan 2008 Dåseslave :Nej,kattene har afgjort bedst af at blive hjemme i vante omgivelser.
    De bliver nemt stressede og har ingen gavn af en "weekendtur".
    Og jo,jeg mener absolut at det kan gå at lade dem være alene hjemme,jeg har selv gjort det samme uden problemer.
    Vær blot sikker på at de har vand og mad nok samt nok bakkebakker.

• #4   21. jan 2008 Hov..bakkerbakker = kattebakker...

• #5   21. jan 2008 jeg har 5 katte og de er af og til alene hjemme i weekenderne. søre bare for der er bakker nok til dem og at der er vand og mad nok. og husk at søre for at lukke de døre hvor kattene abselut ikke må komme ind da jeg har den afaring at når vi ikke er hjemme så bliver der holdt vilde fester.

• #6   21. jan 2008 Hej igen,

1000 tak for alle jeres svar!

Dejligt at høre lidt om jeres egne erfaringer, nu kan jeg med god samvittighed lade dem blive derhjemme smiley

Får selvfølgelig naboen til at kigge til dem smiley

• #7   21. jan 2008 må nok indrøm at jeg er en pylder mor.. jeg kan kun være væk fra mine katte en nat, hvis det måde er min fyr og mig der er afsted..

• #8   21. jan 2008 Mine katte har været alene hjemme i 3 uger ad gangen.De har kattelem ud til indhegnet del af haven og så har min datter været der et par gange om dagen og fodret og renset bakker. Det har aldrig været noget problem - vi har prøvet at have dem oppe hos vores datter, men de har det helt sikkert bedst hjemme i vante omgivelser.De har hele huset (300 m2) at røre sig på.

• #9   21. jan 2008 Uha, jeg kunne ikke lide at tage hjemmefra kattene i bare en uge, selvom der kom nogen og så til dem 2 gange om dagen. Jeg ved det godt - jeg er MEGET pyldret i den retning.

Kommentér på:
Katte alene hjemme?

Annonce