{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Katte alene hjemme - Hjælp :) {{forumTopicSubject}}

Ja... Min kæreste og jeg planlægger en lille overnatning her i næste mrd.

Vi tager afsted tidligt morgen og kommer hjem næste dag - Sen aften.

Hvis nu jeg stiller godt med mad og vand frem - Flere steder herhjemme - burde mine to katte ikke kunne klare sig selv?

Er jo ikke så meget for, at skulle væk fra dem, men vil de ikke godt kunne klare det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte alene hjemme - Hjælp :)
  • #1   14. maj 2008 Jo, det kan de sikkert - men det ville være bedst, om der kunne komme en person mindst en gang om dagen for at tømme kattebakke og lege/nusse med dem osv.

• #2   14. maj 2008 De kan sagtens være alene hjemme i den tid,også uden tilsyn.
    Det har jeg gjort flere gange uden problemer.

• #3   14. maj 2008 Ja... Altså når vi tager afsted flere dage, så kommer der jo nogen og ser til dem...

Men mener... Vi er jo hjemme begge dage... De vil jo bare være alene fra om morgenen den ene dag og til aftenen den næste (Måske eftermiddag)...

Så de får tømt kattebakken begge dage.. Er mere det med hygge/nusse for dem...

• #4   14. maj 2008 De skal nok klare sig på den 1-1,5 dag i er væk. Bare der er mad og vand nok smiley

• #5   14. maj 2008 de ka sagtens være alene hjemme, bare de har mad og vand nok, vi tager tit på ture tilsvarende sådan en tur som i tager på og det sker der altså ikke noget ved

• #6   14. maj 2008 Okay... Mente jeg også nok, men ville lige spørge... De er jo begge sunde og rask, så ja - Der burde ikke ske noget...

Jeg stiller mad og vand flere steder i huset og en lille bajle med køligt vand på badeværelset.. Elsker de.

• #7   15. maj 2008 Der har tidligere været lignende tråde. Det overrasker mig, at så mange synes at det er ok at lade katte være alene i op mod to døgn.Efter mine begreber er det for længe.
    Iflg dyreværnsloven skal dyr tilses mindst én gang i døgnet.

• #8   15. maj 2008 Tusind tak "Missemor" smiley

Jamen Tinka... Vi vil jo være hos dem begge dage... Det er jo ikke fordi vi er væk i 3 dage...

Når vi tager afsted i længere tid, kommer der ALTID nogle og ser til dem og leger med dem.

Men mener bare... Vi er jo der om morgenen og så er vi der eftermiddag/aften næste dag.

• #9   15. maj 2008 Jeg har godt forstået, at I er hjemme morgen på dag 1 og er hjemme igen sen aften på dag 2. Og det tror jeg da heller ikke, kattene tager skade af en sjælden gang. Men når man overskrider 24 timer, så synes JEG bare det er for længe.... hvis nu der sker noget .....
    Jeg kan forstå (også fra tidligere tråde) at mange lader deres katte være alene et par dage. Ville ikke selv gøre det, og kunne heller ikke overskue at have gud ved hvor mange grusbakker stående til mine to katte.

• #10   15. maj 2008 katte er deres egen herre og kan sagtens klare sig i en dages tid uden problemer.

Kommentér på:
Katte alene hjemme - Hjælp :)

Annonce