{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra ude til indekat ?
  • #1   27. jan 2008 Det kan den sagtens. Wood havde en løbegård, hvor han var før, og det har vi ikke hos os, så han kom til at være indekat. Jeg prøvede i sommers at tage ham med udenfor, og det ville han absolut ikke! Så han er i alt fald et eksempel på, at det kan gå med med sådan et skift smiley

  • #2   27. jan 2008 Nogle lærer det og andre ikke. Vi har kunnet lære vores det - men ikke uden protester (især fra Hjalte). Men det har da hjulpet, at de har fået den store overdækkede terrasse indhegnet. Og så skal vi have lavet en stor indhegning til dem til foråret.

  • #3   27. jan 2008 Okay det lyder super smiley

    Men den største udfordring er at overtale min kæreste ! Han er simpelthen så stædig.


  • #4   27. jan 2008 Det vil nok være meget trist at være indekat og alene. Det kan nok give problemer. Det er noget andet hos os - der har de jo hinanden at få tiden til at gå med. Også når vi ikke er hjemme.

  • #5   27. jan 2008 May-Britt S

    Vi har ingen problemer med Fiona, altså hun larmer om aftenen men det gør alle katte vel smiley . Men syntes det ville være godt for hende at få en legekammerat .


  • #6   27. jan 2008 Det ville være rigtig godt for din kat at få en legekammerat!!! :o)
    pøj pøj med overtalelsen af kæresten.. hehe:o)


  • #7   27. jan 2008 Louise A

    Mange tak smiley

    Lis D

    Det skal han også hvis jeg får overtalt kæresten . Og fiona er kun 4 måneder nu . Eller hun bliver 4 måneder den 29 smiley


  • #9   27. jan 2008 Felis F

    Ok


  • #10   27. jan 2008 100% enig med Felis!
    Og Mutte, du skal såmænd nok finde en anden kat du bliver forelsket i - en der er vant til at være indekat.


  • #11   27. jan 2008 Det kan være svært at vænne en ude/inde kat til at være inde, vi har forsøgt det med vores Silke og hun blev meget ullykkelig og sad hele tiden ved døren og klagede sig.
    Og af bare fustration begyndte hun at tisse i hundens kurv.

    Så mit råd er at du finder en kat der aldrig har været ude før.


  • #12   27. jan 2008 Er enig med Felis... Du kan være heldig at det går godt, men der er også stor risiko for at det ikke gør, og tænk dig hvis katten bliver så ulykkelig og frustreret at du er nødt til at skille dig af med den igen, hvis du ikke selv har mulighed for at give den et udeliv...., det vil være langt værre for dig, end at du ikke anskaffer den i første omgang...

    Jeg bliver løbende forelsket i katte der er til salg, så er sikker på at du nok skal finde en anden du også falder pladask for.. Det er i hvertfald en god ide med en legekammerat til hende du har.. :o)


  • #13   27. jan 2008 Ja jeg vil også synes det er synd. Min Coco har været fritløbende udekat fra han var vel fritløbende udekat ca. fra han var 6mdr. til 10mdr. og blev ramt af en bil. Det kostede flere operationer og en stor dyrlægeregning.

    Efter Coco blev kørt ned valgte jeg at få indhegnet ca. 900-1000m2 af min have (hele baghaven) hvor mine katte frit kat gå ud i når de har lyst. Men selv dette er egentilg ikke tilfredsstillende for Coco. Han checker konstant hegnet for at se om der er nye steder han kan slippe ud. Ikke at han bevæger sig langt væk for som regel er han hos den ene af mine naboer på musejagt. Jeg må konstant være på udkig efter, hvor han nu hopper ud henne. Jeg er sikker på at Coco ALDRIG ville trives som kun indekat!

    De 2 andre af mine ældre katte er fuldt ud tilfredse med den plads de har i haven (mine nye killinger har endnu ikke været ude da de er for små).


Kommentér på:
Fra ude til indekat ?

Annonce