297 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Fra indekat til inde/ude kat Fra indekat til inde/ude kat

Vores dejlige kat Oliver nyder at være udenfor og gå på opdagelse.. Vi har haft ham i knap et år og i den tid har han faktisk kun været indekat, men er blevet luftet ude i snor og næsten aldrig uden snor. Men nu overvejer vi at han skal have lov til at komme løs ud ind imellem, for når vi tager ham ind, sidder han i vinduet og kigger, han går også til døren.. Og det virker som om han keder sig i vores lille lejlighed.. Der er et minus og det er at der ligger en togbane i vores baghave, og det synes vi er en af vores bekrymringer.. Men på den anden side synes vi også at det er synd for ham nu hvor han ELSKER at være udenfor.. Han er vaccineret, kastareret og øremærket.. Og han er bestemt ikke en dum kat, han kan selv åbne alle døre som ikke er låst, han kan åbne vinduer, så han er også svær at holde indenfor. Men hvad synes I at vi skal gøre.. Skal vi bare prøve at lade ham komme ud og opleve verden??
Hilsen Heidi og Chris

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra indekat til inde/ude kat
  • #1   23. maj 2005 hmm.... ja umiddelbart vil jeg sige prøv det, men det er så også på den baggrund at vi altid har ment at katten har det bedst med selv at bestemme og sker der noget, ja så sker der noget, det lyder lidt hårdt men når du nu siger at han elsker at være ude, og hvis naboer ikke bliver generet af ham og han holder sig mest muligt fra togbanen så synes jeg helt klart i skal prøve..

• #2   23. maj 2005 Vi bor kun til leje.. Så det er ikke vores have vi må kun bruge den til almindelig brug.. Desværre..
    Ja, vi overvejer også om vi ikke skal prøve.. Også ligeså stille starte med at vi er ude i haven sammen men ham.. Så han vender sig til at gå frit omkring..

• #3   23. maj 2005 Der hvor vi bor må vi ikke have løse dyr og da jeg er meget nervøs for om min dejlige kat skulle løbe væk eller blive kørt over, blev vi enige om at han skulle gå i snor når han var ude. Derfor købte vi en 8-talssele til ham og en 10 m. lang tørresnor. snoren er bundet til tagrenden og så kan han ellers rigtig hygge sig i haven uden jeg behøver være nervøs for om der sker ham noget. Det skal lige siges at han skulle vendes til at få selen på men nu går det helt fint.

Kommentér på:
Fra indekat til inde/ude kat

Annonce