{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  voksen kat vs. killing?
  • #1   17. feb 2008 tror ikke helt jeg er med :b

  • #2   17. feb 2008 tror mads v taler i forhold til udfordringer herinde.


  • #3   17. feb 2008 nååår .. nej jeg mener , hvis man har en kat på 4 år, og man køber en killing, hvordan går det så når de skal sættes sammen ? :b

  • #4   17. feb 2008 er der ikke nogen der har erfaring inde for dette punkt ?

  • #5   17. feb 2008 Altså jeg har lige sammensat 2 killinger med 3 voksne katte hvor den ældste er 4 år. Jeg gjorde det et par dage før satte jeg Feliway op i stikkontakten.

    Da jeg fik killingerne blev de sluppet løs i stuen og de andre dyr blev lukket fra. Killingerne fik så lov til at undersøge stuen i fred og ro og lige falde lidt til. Efter ca. 1 time lukkede vi Baloo ind (den ældste) og han tog det stille og roligt og snusede venligt til dem. Coco på 3 år var den næste til at hilse. Han knurrede og hvæste en smule. Lillemand på 2 og førekat her var den sidste og han hilste også pænt på dem og ville lege med dem. Hundene er ligeglade med kattene så dem lukkede vi ind til allersidst da killingerne ikke havde set hunde før.

    Coco knurrede og hvæste næste dag kun hvis de kom op til ham når han spiste ellers kiggede han blot interesseret til når de andre katte legede. Allerede om aftenen på andendagen deltog han i legen og havde helt glemt at være "sur".

    Da den ene af de killinger jeg fik havde en medfødt hjernefejl fik jeg hende "byttet" til hendes anden bror. Han kom 4 dage efter de første killinger kom. Vi gentog proceduren med sammensætningen dog med den forskel denne gang at Coco ikke sagde en lyd og accepterede den nye killinge med det samme.

    Jeg tror helt sikkert at Feliway'en har været rigtig god fordi den udsender beroligende feronomer og at det var derfor at mine katte var så rolige.


  • #6   17. feb 2008 (link fjernet)

    De kan købes hos dyrlægen og de fleste dyrehandlere.


Kommentér på:
voksen kat vs. killing?

Annonce