{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Er det hunden eller katten? {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Jeg håber i kan hjælpe med at opklare mysteriet...

Igennem længer tid, er der blevet tisset på gulvet inde i vores stue, oftes er det om natten men enkelte gange har er det også sket i dagtimerne, når vi ikke har været hjemme.

Vi har hele tiden troet at det var Bobo(hunden) men i dag da jeg kom hjem, stod han i meget meget lang tid og tissede. Da jeg kom ind i huset, så jeg at der var blevet tisset på gulvet, samme sted som sædvanlig og kun en lille pyt på ca. 10 cm i diameter.

Det der undre mig er, at Bobo han tisser altid ved at lette ben, men disse tispytter, de ligger ca. 5 cm fra en lænestol, og det er altid på fuldstændig(jeg mener fuldstændig!) samme spot der er tisset, og lænestolen er aldrig blevet ramt.

Kan det virkelig være Basse(katten) som er den skyldige? Basse er 5 år og har altid været renlig. Han har aldrig haft en kattebakke.

Jeg har desværre ikke holdt øje med om Basse har været inde, når der er blevet tisset.

Hilsen Marianne



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det hunden eller katten?
  • #1   4. mar 2008 kan sagtens være basse, kan være han har en urin infektion, det kan gøre de blir urenlige. gjorde vores den gamle lige pludselig og det var en blære betændelse der var skyld i det

  • #3   4. mar 2008 Min kat Venus blev også urenlig, når hun havde nyresten eller blærebetændelse, så det kan sagtens være katten. Kattepis stinker dog afsindig dårligt, så du burde kunne lugte forskel.

  • #4   4. mar 2008 Ja det stinker af H til..
    Vi havde engang kommet til at lukke en ikke kastereret hankat inde og da jeg kom hjem fra skole var der pisset overalt inde på mit værele og i gangen og den lå pænt og sov i min sofa;) Sikke en sød kat sådan at pisse over det hele.. Heldigvis fik vi renset alt men det tog flere dage at få lugten væk!!


  • #5   4. mar 2008 Det er nemt at lugte forskel... katteurin er meget skarpere end hundens...
    Min gamle hankat Eddie pissede altid i vores kuffert når vi tog den frem for at pakke og havde glemt at lukke låget over... Fy for den da, hvor det stank... heldigvis fik vi renset af og den sidste vamle stank tog parfumen Tresor :o)


Kommentér på:
Er det hunden eller katten?

Annonce