{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

er hunden er jaloux? {{forumTopicSubject}}

Jeg har ikke selv hund, så jeg søger lidt et svar på mit spørgsmål..
Jeg har ikke nogen bruger på hundegalleri, og ved at der er et par herinde der også har hund..

Jeg har et vennepar, som er et kærestepar.
De fik i sommer en lille hund,( en tæve) en blanding af labrador og rottweiler.

Men eftersom at hun er blevet større og ældre, er hun begyndt at vise sig, fra en ikke særlig pæn side.

Når hun er alene hjemme med min veninde så terroisere den simpelthen hendes ting, tøj, parfumer, dyner, ALT hvad den komme i nærheden af, som den ved er min venindes.
Den tisser i sengen, ødelægger skraldespanden, bider i alt, gør og piver, den driver simpelthen min veninde til vanvid.
Men lige så snart der kommer et hankøn (for det meste min venindes's kæreste, som er hundens ejer), så falder den til ro, og er iih og ååh så sød, og laver ikke det mindste.

Jeg kan svarer 100% på at min veninde ikke har gjort den hund ondt, tværtimod, hun har netop sørget for at den hund har levet som en lille prinsesse.
Så det kan ikke være had, pga min veninde skulle have behandlet den dårligt..

Men hvad er det så? Hvad sker der for hunden?
Er den jaloux? eller hader den bare min veninde, som har været med at til opdrage hunden fra starten?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er hunden er jaloux?
  • #1   29. okt 2006 Måske har hun forkælet den for meget? Så den ikke anerkender hende som leder?

    Har heller ikke selv hund, men har læst meget om det idag smiley især de problemstillinger der...

    Men der kommer nok snart nogle hundeejere på banen smiley


  • #2   29. okt 2006 jeg har hunde... og jeg vil sige at det kunne enden lyde til at den er jalux men det kan også være som cemile siger at den ikke har respekt for hende som leder hvis hun er en der næsten kun putte nutter med den og ikke stiller krav og sætter sig i respekt....

  • #3   30. okt 2006 Hunden skal ha noget mere respekt for hende for det har den slet slet ikke smiley Den ved ikke hvordan den skal opføre sig over for hende (kun at den ka lave ballade) for den tror at den er nr 2 i familien og den skal være nr 3 ....Mit råd vil være at det er hende som træner med hunden og bestemmer i hjemmet et stykke tid smiley hunden er understimuleret i dagligdagen måske. Går de tur med den ? og hvor tit?

  • #4   30. okt 2006 Tror det ville være en go ide for veninden at bruge noget tid semmen med hunden, måske til noget hunde træning eller noget, det lyder lidt som om den ikke ser hende som en i flokken.
    og det ville jo aldrig skade at få lidt frisk luft sammen med hunden:-)


  • #5   30. okt 2006 Tak for alle jeres svar på mit spørgsmål.

    Jeg vil gerne tilføje, at min veninde selvfølgelig opdrager på hunden, og selvfølgelig skælder den ud osv når hunden gør noget forkert.
    pt tror jeg at min veninde begynder at få et lille had til hunden, fordi hun simpelthen har prøvet alt for at få hunden til at opfører sig ordentligt, og intet virker.

    Hunden's far (min venindes) kæreste, har ikke opdraget så meget på den, han er bare far, der kommer hjem og nusser hunden..

    Kom endelig med mere, hvis i har noget..

    For valget går pt imellem at gå af med hunden, eller prøve at finde en løsning.. (som er meget svært)


  • #6   30. okt 2006 Ja det værste din veninde ka få er et had forhold fordi det ka hunden mærke......Har du set de 2 spørgsmål fra mig?

Kommentér på:
er hunden er jaloux?

Annonce