{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  døende kat? :(
  • #1   4. mar 2008 Er det din fars kat?

Også forstår jeg ikke lige denne her: Også fik jeg endelig en tid hos en ny dyrelæge for frygtløs.. nu skal jeg bare finde en dato til at komme og besøge ham smiley

• #2   4. mar 2008 dyrelægen mente jeg med den sidste sætning..

og ja det min fars kat smiley

• #3   4. mar 2008 Det gør mig meget ondt med din fars kat. Er han faldet bedre til? Ellers var det måske en idé at tage det tunge valg og give ham fred.

Forstår det stadig ikke smiley
    Du har fået en tid hos dyrlægen, men skal finde en dato hvor du skal komme og besøge ham - måske jeg er lidt træt.....

• #4   4. mar 2008 Jeg forstår heller ikke...
    Hvis din fars kat ligefrem er døende, mener dyrlægen så ikke, at den burde have en sprøjte at sove ind på?

• #5   5. mar 2008
    fordi katten endelig er faldet ordentlig til. . Og min far ønsker at give hans gode gamle dage en ordentlig slutning

• #7   5. mar 2008 Blancka A,
    måske forstår vi noget forskelligt ved ordet døende....?

Ved ordet døende, forstår jeg nogenlunde det samme som at ligge for døden, altså være syg og afkræftet og altså ikke have det særlig godt.
    Har dyrlægen mon bare ment, at katten var meget gammel, og nok ikke ville leve så mange år?... For så synes jeg, at det er dejligt, hvis katten kan få et godt otium hos din far. Hvis katten spiser normalt og trives godt, så mener jeg ikke man kan sige at den er døende.

Kommentér på:
døende kat? :(

Annonce