3.585 visninger
|
Oprettet:
døende kat? :( {{forumTopicSubject}}
Vi fik konstateret af vores dyrelæge at den nye kat er døende.. han kan dog ikke sige hvornår.. dog at han er døende pga af alderdom..
Også fik jeg endelig en tid hos en ny dyrelæge for frygtløs.. nu skal jeg bare finde en dato til at komme og besøge ham
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 26 Emner: 24 Svar: 1.698
Også forstår jeg ikke lige denne her: Også fik jeg endelig en tid hos en ny dyrelæge for frygtløs.. nu skal jeg bare finde en dato til at komme og besøge ham
nov 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 5 Emner: 90 Svar: 363
og ja det min fars kat
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 26 Emner: 24 Svar: 1.698
Forstår det stadig ikke
Du har fået en tid hos dyrlægen, men skal finde en dato hvor du skal komme og besøge ham - måske jeg er lidt træt.....
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Hvis din fars kat ligefrem er døende, mener dyrlægen så ikke, at den burde have en sprøjte at sove ind på?
nov 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 5 Emner: 90 Svar: 363
fordi katten endelig er faldet ordentlig til. . Og min far ønsker at give hans gode gamle dage en ordentlig slutning
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
måske forstår vi noget forskelligt ved ordet døende....?
Ved ordet døende, forstår jeg nogenlunde det samme som at ligge for døden, altså være syg og afkræftet og altså ikke have det særlig godt.
Har dyrlægen mon bare ment, at katten var meget gammel, og nok ikke ville leve så mange år?... For så synes jeg, at det er dejligt, hvis katten kan få et godt otium hos din far. Hvis katten spiser normalt og trives godt, så mener jeg ikke man kan sige at den er døende.
døende kat? :(