{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Dårlig dag :-( {{forumTopicSubject}}

i dag skulle jeg hente min søster på efterskolen. Jeg kørte på en lille landevej, da jeg så en kat ligge i vejkanten. Troede den var død, men da jeg kiggede i bakspejlet kunne jeg se at den bevægede sig.
- skyndte mig selvfølgelig at parkere og løbe hen til katten.
Det var en halvstor, langhåret killing der forsøgte at komme på benene, men dens bagben var helt lammet.
Den spandt da jeg aede den, og virkede slet ikke som om den kunne mærke smerte.

Løb hen til det nærmeste hus for at låne en telefon, og det viste sig at det var deres killing. Jeg kender lidt til dem, og anede ikke at de havde kat, men datteren havde fået den til sin fødselsdag en måneds tid tidligere...
Det var frygteligt at se hende græde og skrige helt uhæmmet, imens hun krammede killingen der bare spandt.
Det skal siges at jeg har set mange døende katte, men det var bare så forfærdeligt at se hende græde sådan, hun var helt knust - efter 5 års plageri havde hun endelig fået sin killing, og så skete dét her.. :´-(

Manden havde taget bilen på arbejde, så jeg kørte dem og katten til dyrlægen.
Den stakkels pjevs havde brækket ryggen og blev aflivet. Den kunne ikke reddes.

Synd at så ung en kat skulle dø på den måde, og synd at den lille pige mistede sin elskede killing - havde så ondt af dem at jeg tilbød at de ku få Baby ...
- De afslog pænt, og moren sagde, at hvis jeg bare holdt halvt så meget af min Baby som de holdt af deres Bjælde, så ville hun ikke tage imod den for noget i verden...
- har ondt af dem, men et eller andet sted inde i mit egoistiske hoved er jeg lykkelig for at de ikke ville have Baby - den er jo min...

- har sendt mange trøstende tanker til familien og lille Bjælde, og så har jeg ellers overøst mine to katte med kærlighed og knus - de skal vide at jeg elsker dem, hvis der nu skulle ske noget uventet engang.. :´-)
- livet kan forråde os så hurtigt, desværre ...

håber jeres dag har været bedre end min.. *S*

- Michelle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig dag :-(
Kommentér på:
Dårlig dag :-(

Annonce