{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.225 visninger | Oprettet:

Tag et ansvar {{forumTopicSubject}}

Jeg "faldt" lige over et af mine gamle indlæg.. helt tilbage til september... Det er vidst ved at være på tide at det kommer op igen..


Jeg synes det er ved at være på tide igen at ruske lidt i folk. IGEN.. tihi.. det kan jo ikke siges for tit..

Nu går vi snart foråret i møde.. og det har været en varm sommer, og "Alle" hun misserne er ved at komme i løb... hvis de ikke allerede har været det

Jeg er simpelthed led og ked af at læse alle de indlæg ang katte, killinger og alt det uønsket der sker med disse dyr.
Og alle de upser der ske: min kat er drægtig, smittet, blevet kørt ned osv..

Jeg synes simpelthen at Vi mennesker er for sløset ang. vores dyr. Hvor bliver ansvaret af.

Jeg er træt af at læse " hjælp min kat har fået killinger"

Ja og hvad så... få den dog neutraliseret det koster ikke en formue.

"åh, min kat er gravid selvom den er på p-piller" og hvad så, få den neutraliseret.

Der er så mange katte der smitter hinanden med div. sygdomme... Ja og hvad så: få dem neutraliseret.. Alle sammen før de komme uden dørs. Det kan gøres helt ned til 12 ugers alderen.

Jeg synes simpelhed at det er for dårligt. jeg bliver SÅ ked af det. Det er så synd for både mor, killinger og de hankatte der er syge eller bliver efterladte.

Mig og min kæreste ELSKER det arbejde vi gør for efterladte katte og killinger, og vi har snart reddet MANGE.

Vi har kørt 200km i snestorm for at redde en familie, taget killinger ind selvom vi ikke havde plads til dem..

Pørv nu at Tag jer sammen og tag et ansvar før i skaffer jer kat.

Bliv også testet om i kan tåle katte inden i anskaffer jer dem.. det spare jer for mange bekymringer og tåre... og uønsket aflivninger..

Dette ansvar gælder over for alle katte.. tamkatte, vildkatte.. ALLE KATTE, søde og grimme

ja det var det jeg/vi havde på hjertet...

Knus fra Sanne, paw og alle vores dejlige uldtotter..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tag et ansvar
Kommentér på:
Tag et ansvar

Annonce