619 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Den Sværeste Beslutning Den Sværeste Beslutning

Hey hey..
Baby er ikke blevet bedre og vi er ved at komme til den datoen dyrlægen gav hende til at blive bedre.. Vi vil bare ikke af med hende ved ikke hva vores beslutning bliver men det tegner ikke godt. har ikke sovet i flere dage snart.
Det hele er bare noget lort...
Nogle gode råd
(Dette indlæg er opføllgede til så uheldig, så langt nede)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den Sværeste Beslutning
  • #1   11. mar 2008 tanker her fra .......... du tager den rette beslutning for hende ... det er det du kan give hende knus

• #2   11. mar 2008 Jeg ved godt hvad der er bedst men da det rigtig er min kæreste's kat forstår han ikke helt. han snakker hele tiden om at der må være noget andet man kan gøre og at han ikke kan se at hun fejler noget.. men det kan man altså hvis hun springer inden i(hun har problemer men at tisse og skide og hvis hun ikke kommer af med noget springer hun også bliver det en pinsuld død)

• #3   11. mar 2008 forklar din kæreste at selvom det virker hårdt og gør ondt så viser han sig som en ansvarsfuld og kærlig katte ejer der giver sin kat det han kan og lige nu er han den eneste der kan bestemme sig for at fjerne hendes smerter og give hende fred ..

• #4   11. mar 2008 Karina P.

Føler virkelig med jer, men som Ditte/Lisbeth siger så er det vores fornemmeste og vigtigste opgave at sørge for at vores dyr ikke lider unødigt. De har givet os x-mængde glæde og vi skylder dem at afslutte det værdigt når den tid kommer, uanset hvornår den kommer.

Vi vil aldrig syntes at tiden er inde til at sige farvel uanset hvor gammel vores kæledyr bliver, så kriteriet må være når katten ikke har et værdigt liv længere. Som sagt er det svært, men det skylder vi dem.

• #5   11. mar 2008 Det er aldrig en en særlig behagelig beslutning at tage,men er alt prøvet og ingen bedring,så sig pænt farvel.Føler med med jer,men tænk på Baby.Håber i træffer den bedste beslutning selv om det gør ondt.Har selv måtte gøre det,det var ikke sjovt.Men jeg havde fred i sjælen,da det var overstået.Det var det bedste som kunne ske for min smukke og savnede pige;o)

• #6   11. mar 2008 stakkels jer, håber det blir godt igen, ved hvor svært det er... Knuz og en masse tanker herfra...

• #7   12. mar 2008 Dagen i dag er Baby's sidste... skal afsted med hende kl 15

• #8   12. mar 2008 I gør det rette kram

Kommentér på:
Den Sværeste Beslutning

Annonce