{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Den sværeste beslutning {{forumTopicSubject}}

Her går vi og glæder os vores to nye drenge kommer hjem, men der hænger en stor, tyk og grim skygge over vores hjem. Vores gamle hankat Charlie(18) har svær gigt i begge bagben, han får metacam,men det er næsten dagligt nu. Men metacammen gør at han mister appetiten han er blevet frygetelig tynd. Så jeg har besluttet at sige farvel til ham i morgen tidlig. Jeg sidder og græder mens jeg skrive dette. Men kan ikke se anden mulighed eller hvad?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den sværeste beslutning
  • #1   1. maj 2008 ja det er en svær beslutning... men det er det rigtigt, tænk på Charlie.. nyd dagen med ham... sender et kram til dig og din famile

  • #2   1. maj 2008 Charlie er en gammel dreng og gigt er ikke sjovt...Jeg har en HD kat som jeg giver microspor for at hjælpe med flexibiliteten i ledene, men jeg ved ikke om det ville kunne hjælpe.
    I skal mærke efter i jer selv og se på jeres gamle ven..hvis hans livskvalitet er dalende, synes jeg i har truffet det helt rigtige, men klart svære, valg at sende ham herfra med værdighed...


  • #3   1. maj 2008 puhaaa det er aldrig sjovt at tage den svære beslutning!

    men du gør det helt rigtige for charlie, han trænger til at sove ind! ved godt det er svært og især når du har haft ham så længe, men det viser jo også bare hvormeget du holder fa ham at du lader ham få fred!

    håber i får en dejlig sidste dag sammen, sørg for at få taget nogle billeder,

    sender en masse varme tanker til dig


  • #5   1. maj 2008 Der er meget langt mellem hans "gode" dage nu, men han er stadig min kærlige dreng der elsker at sover i min arm om natten.
    Har givet ham alle hans livretter i dag, inden han fik metacam.


  • #6   1. maj 2008 Jeg har haft ham siden den dag han blev født, fatisk blev han født mellem mine ben. Hans mor syntes at det var dejligt at føde under min dyne og jeg turde ikke bevæge mig før fødslen var overstået. At miste ham nu gør bare så ondt.

  • #7   1. maj 2008 At give fred er den sidste tjeneste, man kan gøre en gammel, syg, firbenet ven,
    Jeg ved, hvor svært det er, og jeg føler med dig.

    Hvis det på nogen måde er muligt, så få din dyrlæge hjem til jer, så afskeden sker i rolige, kendte omgivelser.

    Varme tanker og et afstands-trøsteknus!.


  • #8   1. maj 2008 18 år det er sørenjesme FLOT - al respekt for det *S*

    Den sidste respekt må nødvendigvis være den, at i sørger for en respektfuld slutning

    Han har fortjent en værdig død efter alle disse år - hvilket mange ik får (dyr som mennesker)

    Når vi anskaffer os et dyr, så VED vi jo, at de ik lever vor tid ud (med mindre man er skilpadde entusiast) Vi VED, at vi har et ansvar - råt/kynisk men ik en overraskelse....
    Sørgeligt er det da for de dyr, der bare MÅ/SKAL overleve, på trods af, at de ik kan gå på potten/rengøre sig selv/spise osv

    Hatten af for jer, at i har så gammel en kat, og selvfølgelig skal han have en værdig død.

    Men savnet er stort - KNUS


  • #9   1. maj 2008 Jeg må også lige sende min største medfølelse til dig Irene. Det er noget af det sværeste du skal til - men også flot, at han ikke skal lide for "din skyld". Jeg sender dig et skulderklap og en masse trøstekram og medølende tanker.

  • #10   1. maj 2008 hej ... jeg er ked af det på dine vejne. kender føelsen min kat blev aflivet af det samme. men tænk på alle de gode tider i har haft sammen . og tænk på hvor ondt og skidt han ville hvae det, hvis du lod ham leve videre. det ville være ren tortur. det er den sidste tjeneste du gør ham.

    vil tænke på dig


  • #11   1. maj 2008 jeg er sikker på du har truffet det rigtige valg, tænk på det dejlige liv han har haft hos jer,

    i giver han en smuk og smertefri rejse videre til himmerriget

    føler med dig, det er altid såååååå f........ svært,


  • #12   2. maj 2008 jeg føler 100% med dig... det er ikke nogen nem beslutning du der har taget...

    kender det selv, for måtte selv tage beslutningen i tirsdags, dog for en killing, som ikke blev mere end to måneder og to dage, men det var det bedste for hende, og det er det også for din charlie...

    mine tanker er hos dig...
    sender mange varme og trøstende knus...


Kommentér på:
Den sværeste beslutning

Annonce