812 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Den sværeste beslutning Den sværeste beslutning
Her går vi og glæder os vores to nye drenge kommer hjem, men der hænger en stor, tyk og grim skygge over vores hjem. Vores gamle hankat Charlie(18) har svær gigt i begge bagben, han får metacam,men det er næsten dagligt nu. Men metacammen gør at han mister appetiten han er blevet frygetelig tynd. Så jeg har besluttet at sige farvel til ham i morgen tidlig. Jeg sidder og græder mens jeg skrive dette. Men kan ikke se anden mulighed eller hvad?
0 synes godt om
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 16 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 724
feb 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 2 Svar: 160
I skal mærke efter i jer selv og se på jeres gamle ven..hvis hans livskvalitet er dalende, synes jeg i har truffet det helt rigtige, men klart svære, valg at sende ham herfra med værdighed...
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 37 Svar: 360
men du gør det helt rigtige for charlie, han trænger til at sove ind! ved godt det er svært og især når du har haft ham så længe, men det viser jo også bare hvormeget du holder fa ham at du lader ham få fred!
håber i får en dejlig sidste dag sammen, sørg for at få taget nogle billeder,
sender en masse varme tanker til dig
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 113
Har givet ham alle hans livretter i dag, inden han fik metacam.
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 113
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Jeg ved, hvor svært det er, og jeg føler med dig.
Hvis det på nogen måde er muligt, så få din dyrlæge hjem til jer, så afskeden sker i rolige, kendte omgivelser.
Varme tanker og et afstands-trøsteknus!.
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
Den sidste respekt må nødvendigvis være den, at i sørger for en respektfuld slutning
Han har fortjent en værdig død efter alle disse år - hvilket mange ik får (dyr som mennesker)
Når vi anskaffer os et dyr, så VED vi jo, at de ik lever vor tid ud (med mindre man er skilpadde entusiast) Vi VED, at vi har et ansvar - råt/kynisk men ik en overraskelse....
Sørgeligt er det da for de dyr, der bare MÅ/SKAL overleve, på trods af, at de ik kan gå på potten/rengøre sig selv/spise osv
Hatten af for jer, at i har så gammel en kat, og selvfølgelig skal han have en værdig død.
Men savnet er stort - KNUS
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 117
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 26 Svar: 218
vil tænke på dig
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 145
i giver han en smuk og smertefri rejse videre til himmerriget
føler med dig, det er altid såååååå f........ svært,
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 125 Svar: 692
kender det selv, for måtte selv tage beslutningen i tirsdags, dog for en killing, som ikke blev mere end to måneder og to dage, men det var det bedste for hende, og det er det også for din charlie...
mine tanker er hos dig...
sender mange varme og trøstende knus...
Den sværeste beslutning