{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

ormekur-til alle kattene?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige været ved dyrlæge og hente ormekur til min kat, fordi jeg fandt en orm på ham.
Jeg plejer at få en pille til alle kattene, når jeg finder orm på den ene, men denne dyrlæge sagde at de ikke måtte udlevere til de andre katte hvis ikke jeg havde fundet orm på de to dem..
Nu tænker jeg jo på hvordan mine katte slåser/leger og hvor de snuser hinanden henne, det kan da ikke passe at de andre to ikke skal have ormekur når jeg har fundet orm på den ene... Jeg fik en hel pille med, og fik at vide at jeg skal give ham ½ pille... Men jeg overvejer at give de andre to en kvart pille hver... Synes I det er dumt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ormekur-til alle kattene??
  • #2   14. mar 2008 Ja, jeg giver da ikke min kat mere end den skal ha! Mit spørgsmål var,om jeg skal give de andre to katte en kvart pille hver... Det passer med deres vægt, det er ikke så store at de skal have ½ pilel hver... Hvis du forstår?

• Lene J
    Lene J Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 3
    #4   14. mar 2008 orm smitter ikke fra kat til kat!
    Der skal en mellemvært til for at de kan få orm

• Lene J
    Lene J Tilmeldt:
    jan 2008

#5   14. mar 2008 Og med en mellemvært menes der en fugl, en mus eller andet dyr de fanger i naturen

• #7   14. mar 2008 Krista: Nej de får ikke mindre end de skal have smiley

Lene: Skal der en mellemvært til? Er du sikker?

Lis: Ja det kunnemåske være sådan noget, men det er 5 måender siden de fik sidst.Synes det er mærkeligt at dyrlægerne ikke har den samme politik mht sådan noget, især når de arbejder det samme sted....

• #8   14. mar 2008 Jeg har tre katte, hvoraf de to ofte får orm, mens den tredje kun har haft orm 1 gang på flere år. Giver kun ormekur når jeg ser ormen på/i den pågældende kat. *ss*

• #10   14. mar 2008 Lis D...bliver så nød till at spørge dig hvordan jeg skal forstå det....giver du heller ikke dine killinger ormekur inden de flytter hjemmefra..????
    Anna

• Lene J
    Lene J Tilmeldt:
    jan 2008

#11   14. mar 2008 Ja der skal en mellemvært til for katte for spol/bændelorm, så hvis det er dem din kat har kan den IKKE smitte de andre katte
    Man kan også få ormekur nu til at dryppe i nakken, men jeg bruger milbemax piller de er effektive

• #12   14. mar 2008 Desværre er det jo sådan at katte kan få andet end "orm" såsom Geardia...som er en mave tarm parasit....den fjernes også via en ormekur ....geardiaen er en fæler at få inden for døren.....vi giver konsekvent vores killinger på 5 uger en kur får dette samt flere andre ormetyper....vi bruger dog ikke milbermax til så små killinger da vi har dårlige erfaringer dermed.
    anna

Kommentér på:
ormekur-til alle kattene??

Annonce