Må ikke have udekat her {{forumTopicSubject}}
Så kom der et brev idag i postkassen fra vores udlejer, som skrev at man ikke mere måtte have udekatte her i området. Kun hvis man holder dem på eget område. Det er så nu at jeg priser mig lykkelig for at vi a) har indegående katte og b) har fået tilladelse til at indhegne haven til kattene.
Der er så mange løsgående katte her at det er helt vildt. Og de vader ind i husene, som de lyster og ski*** alle vegne. Så kan godt forstå der er nogen der har klaget.
Så må vi jo se hvad alle dem med løsgående katte nu gør. Det er synd for dem, men forhåbentligt indhegner de haven, istedet for at aflive kattene. De har vist fået en ret kort frist...
Men det er jo den risiko de har taget, da de valgte at have udegående katte i en udlejningsejendom
Bare en lille tanke herfra
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
Og heldigvis giver boligforeningen os meget frie hænder mht. indretning af haverne, så der er ingen ting der taler imod at indhegne haverne ordentligt (lige bortset fra folks eget engagement)
mar 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 152 Svar: 1.676
mar 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 152 Svar: 1.676
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.547
Ville så bare ønske det blev en general regl landet over...
Også UDE på landet...
Er sååå træt af de sygdomsbefængte stakler, der render rundt herude... kan se nu, hvor der har været sne, at der er potespor hele vejen rundt om vores hus, rundt i haven og ind i stalden...
Et er, at de ophidser mine katte... Oskar kastede sig selv ind i en rude her den anden dag for at jage katten udenfor væk...
Et andet er at de skider rundt på vores grund... og får det så dårligt af at se, hvordan de ser ud... hverken sunde eller raske...
maj 2008
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 2
de kan ikke smide dig ud af nogen som helst form af residens fordi din kat er løbet væk, du kan altid appelere til den er stukket af..
har omkring 11 seddeler men ingen kakkel ovn .
sørg for den kan identificeres , iform af halsbånd , tatoo , eller chip
så kan de ikke aflive den.. (lovligt)
Må ikke have udekat her