{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Må ikke have udekat her {{forumTopicSubject}}

Så kom der et brev idag i postkassen fra vores udlejer, som skrev at man ikke mere måtte have udekatte her i området. Kun hvis man holder dem på eget område. Det er så nu at jeg priser mig lykkelig for at vi a) har indegående katte og b) har fået tilladelse til at indhegne haven til kattene.

Der er så mange løsgående katte her at det er helt vildt. Og de vader ind i husene, som de lyster og ski*** alle vegne. Så kan godt forstå der er nogen der har klaget.

Så må vi jo se hvad alle dem med løsgående katte nu gør. Det er synd for dem, men forhåbentligt indhegner de haven, istedet for at aflive kattene. De har vist fået en ret kort frist... smiley

Men det er jo den risiko de har taget, da de valgte at have udegående katte i en udlejningsejendom smiley

Bare en lille tanke herfra smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må ikke have udekat her
  • #1   26. mar 2008 Ja, jeg er faktisk også rigtig glad for reglen smiley Har flere gange haft en sød sort mis, siddende foran vores hoveddør i op til 1 time og bare miavet fordi den vil ind. Nu ved jeg så hvor den bor, så har returneret den til ejer op til flere gange, men de bliver bare ved med ikke at have styr på katten. Dybt frustrerende, når den strinter op af vores hoveddør smiley

Og heldigvis giver boligforeningen os meget frie hænder mht. indretning af haverne, så der er ingen ting der taler imod at indhegne haverne ordentligt (lige bortset fra folks eget engagement)

• #2   26. mar 2008 Her i vores boligforening, skal katte være mærket og neutraliseret smiley

• #3   26. mar 2008 Og selvfølgelig indekatte

• #4   26. mar 2008 Ja, jeg fatter slet ikke de har udekatte her. Det er jo sådan noget der er med til at gøre vores udlejere hårdere og hårdere mod os, som godt kan finde ud af at have indekatte eller ordentligt indhegnede haver.

• #5   26. mar 2008 Det er da lige ved, at jeg ønsker mig tilbage til boligforeningen igen. Det varer nok noget, inden sådanne regler slår igennem her i parcelhuskvareteret, desværre!

• #6   26. mar 2008 Syntes det er en god ide med sådanne regler...
    Ville så bare ønske det blev en general regl landet over...
    Også UDE på landet...

Er sååå træt af de sygdomsbefængte stakler, der render rundt herude... kan se nu, hvor der har været sne, at der er potespor hele vejen rundt om vores hus, rundt i haven og ind i stalden...
    Et er, at de ophidser mine katte... Oskar kastede sig selv ind i en rude her den anden dag for at jage katten udenfor væk...
    Et andet er at de skider rundt på vores grund... og får det så dårligt af at se, hvordan de ser ud... hverken sunde eller raske... smiley

• #7   12. maj 2008 den seddel ignorer du bare..

de kan ikke smide dig ud af nogen som helst form af residens fordi din kat er løbet væk, du kan altid appelere til den er stukket af..

har omkring 11 seddeler men ingen kakkel ovn .

sørg for den kan identificeres , iform af halsbånd , tatoo , eller chip
    så kan de ikke aflive den.. (lovligt)

Kommentér på:
Må ikke have udekat her

Annonce