{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunkat eller hankat
  • #1   26. mar 2008 En hankat;-)

  • #2   26. mar 2008 begrund gerne?

  • #3   26. mar 2008 To hankastrater leger drengelege - brydeslås osv.


  • #4   26. mar 2008 oki... vil gerne høre om andre har samme mening?

  • #5   26. mar 2008 Tror også det er en god ide med en hankat. Jeg har en han og en hun og hun-katten gider ikke lege/slås med hannen, hvilket han har meget svært ved at forstå. Han driller hende meget, så hun gider ham efterhånden slet ikke. Overvejer selv endnu en hankat så han får en der forhåbenligt gider lege med ham.

  • #6   26. mar 2008 Tillykke med fødselsdagen til Ferrari.
    Jeg siger også en han, men hvis bare den anden kat er neutraliseret og vant til andre katte og passer temperamentsmæssigt, så tror jeg ikke det er af afgørende betydning, om I vælger en han eller hun. Hvis Ferrari er meget "drenget", så ville jeg nok vælge en stor hankilling eller en jævnaldrende hankastrat.

    Jeg har selv to hankastrater, og de leger nogle lege (dvs. slåskampe), som næppe alle piger ville være med til smiley Men jeg kan da huske, at der for ikke så længe siden var en annonce på vildkat.dk, med en hunkat, der kun ville lege med drenge.

    Held og lykke med at finde den rette kat.


  • #7   26. mar 2008 Ja jeg ville også sige hankat hunkatte er dejlige men de kan være ldit sære:)

  • #8   26. mar 2008 hende eller ham vi kan vælge i mellem er 4-5 mdr ca og damen er meget livlig og god energi-dregnen er lidt sky i starten de er neutraliserede.


  • #9   26. mar 2008 Jeg har en han, der i dag fylder 3 år og en hun der er et halvt år ældre og de de leger altså meget - slås(for sjov) og brydes. Og det er lige så tit hunkatten der lægger op til leg. Så personligt tror jeg det er hip som hap.

  • #10   26. mar 2008 jeg har et søskende par, en han og en hun.
    Han er den blide kæmpe, der elsker at bryde, men det er altid hende, den lille bandit der springer på ham når der rigtig skal gås til den.

    Hos mig har det ingen betydning. De er begge vilde med at putte og nusse, men kan sagtens lege vildt.

    Så længe han er kastrat så betyder det intet om det er en dreng eller en pige. Nogle hunkatte er dog mindre selskabelige end hannerne, men det er ikke tilfældet herhjemme, hvor de er lige nus-bare


  • #11   26. mar 2008 jeg havde først en pige og en dreng, men så blev min dreng for hård ved min pige og derfor valgte vi at få en dreng mere som han rigtig kunne slås med.
    og det har ikke vært andet end positivt, de er bare så gode til at slås som drenge nu gør og min pige er fri for bidesår og det smiley

    helt klart en dreng.


Kommentér på:
hunkat eller hankat

Annonce