{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.332 visninger | Oprettet:

Hankat parre hunkat, {{forumTopicSubject}}

Buster er igen begyndt at 'parre' Jasmin. De er jo ikke mere end 5 måneder og Jasmin er ikke interesseret. Buster går hen og lægger sig over hende og bider hende hårdt i nakken og holder fast.... (de er igang med at vise hinanden hvem der skal bestemme nu).

Han har gjordt det en del for en uges tid siden, og Jasmin blev ved med at finde sig i det, men nu fornemmer jeg han bider hårdere, og jasmin siger ikke så meget, men finder sig nærmere i det, mens hun tilsidst giver lidt modvillig lyd fra sig.

Buster har en tid ved dyrlægen om en uge, for at han skal kastereres...

Skal jeg lade dem selv klare det, eller skal jeg tage fat i Buster (det bryder jeg mig jo heller ikke om , da det ligger i hans natur. Men jeg kan heller ikke lide at se Jasmin bliver irriteret og ikke ved hvad hun skal gøre)....

Har i et råd til hvad jeg skal gøre ved dem......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hankat parre hunkat,
  • #1   7. okt 2006 De er søskende og det er slet slet ikke meningen at de skal have killinger sammen....

  • #2   7. okt 2006 hvis du ikke skal have killinger på dine katte så skal du neutralisere dem begge.. selvom de ikke er så gamle kan hun gogt blive gravid.. så skild dem ad indtil du skal til dyrelægen.

    Hvis du på et tidspunkt vil have killinger er p-piller en løsning for wn kort overgang..

    men indtil da, skild dem ad så der ikke kommer uønsket killinger. for ikke at tale om indavl..

    mvh sanne


  • #3   7. okt 2006 Ja, som jeg har skrevet så skal Buster kastereres om en uge, og når Jasmin bliver kønsmoden, er jeg meget i tvivl om jeg skal få hende neutraliseret eller om jeg skal få et kuld killinger, også neutralisere hende...

    Det med P-piller har jeg snakket med min fyrlæge om, han siger at det ikke gør noget at man giver katten p-piller, men jeg har bare hørt så mange steder at katten bliver tosset af det....

    Men indtil videre er jeg kun i tvivl om Jasmin skak sterilliseres. og hvis Buster bliver kastereret, kan DE ihvertfald ikke få killinger, og Jasmin er ikke ude uden opsyn enu...

    Men jeg vil klart holde øje med dem, selvom det virker på mig at Jasmin ikke er interreseret og overhovedet ikke lægger halen til side, men prøver at flygte istedet... Hun skal vel også være villig før han overhovedet for lov til at prøve eller hva ????


  • #4   7. okt 2006 hej---

    hvis hun er i løb men ikke helt villig overmander hankatten bare hunnen... og vupti så er hun gravid.. så hvis jeg var dig vil jeg holde dem adskilt.. for selvom man holder øje.. tager det kun 2 sek...

    mvh sanne


Kommentér på:
Hankat parre hunkat,

Annonce