871 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

racekat på internat - kendskabsfolk racekat på internat - kendskabsfolk

Så er der endnu en gang mulighed for de "snoppede" racekattemennesker, mulighed for med deres viden om racekattes særlige behov, at hjælpe et par dyr. En siameser fra Fuglebjrg internat - de søger direkte nogen med kendskab til racen - og hvem bedre end folk der avler disse skønne dyr? Der er også en Exotic på Brønderslev kattehjem, igen fagfolk kan måske hjælpe disse dyr med deres ekstra viden om lige disse racer. Og skulle man jo lige falde for en af de mange andre dejlige katte de forskellige internater har - så tror jeg ikke der er noget internat der siger nej til at lade en kat komme hjem til et rigtig kattehjem hvor man ved hvordan en kat skal hygges om for at have det godt.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  racekat på internat - kendskabsfolk
  • #1   27. mar 2008 hvordan kan man hjælpe.. jeg har en en siameser og en del orientaler.. og vil gerne hjælpe hvis jeg kan

• #2   27. mar 2008 jeg tror de søger at få kontakt med folk der kan hjælpe med at placere dem og kender til racen, således at de mennesker der henvender sig i ønske om at adobtere disse dyr er mennesker der ved hvad de går ind til

• #3   27. mar 2008 Altså de der skal hjælpe skal være nogel der vil købe en siameser..

ok ja.. da jeg kun venter på at modtage et stamnavn vil jeg ikke være interesseret i at få en siameser uden stamtavle til at flytte ind og bo permanent.. men gider du skrive hvad hjælp der helt preæsis ønskes.. jeg kan godt have en kat som skal sælges videre, men jeg ved ikke om dette er det bedste for katten

Og snobbede vil jeg ikke kalde racekatte folk.. vi elsker katte ligeså meget som andre

• #4   31. mar 2008 der var en grund til at jeg satte gåesetegn om snobbede, for jeg mener ikek at man er snobbet bare fordi man bedre kan lide en racekat frem for andre racekatte/huskatte, det var for at tage broden af at det skulle lyde som en kritik - IRONI. Det var ikke meningen at kritisere - så ville jeg være meget mere direkte så man absolut ikke kunne være i tvivl.

Jeg tror den hjælp de søger er at få kontakt til nogen som er intresserede iracen og som ved hvordan den bør holdes for at kunne få det godt, mange racekatteavlere kender (går jeg ud fra) folk som ønsker sig en racekat men som måske synes at 3000kr og op efter er meget at give for en kat i forhold til deres buget - især yngre mennesker eller ældre mennesker som jo ikke altid lige tjener mest. For så må man sige at det er en mulighed at se på sådan en kat og kunne få det man ønsker, til en pris man har råd til samt gøre en god gerning

Kommentér på:
racekat på internat - kendskabsfolk

Annonce