{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte i snor...
  • #1   28. mar 2008 Jeg vil forslå en sele, som sidder rundt om maven og halsen.

  • #2   28. mar 2008 Ja selvfølgelig .. Var helt præcist det jeg mente ... Vores hund har også sele til maven! - Det er det mest praktiske ...

  • #3   28. mar 2008 Det synes jeg sagtens i kan.. Vores kommer ud i sele og tager bestemt ikke skade.. I skal nok bare vænne ham lidt til den inden skovturen..


  • #4   28. mar 2008 Ja okay! Det vil jeg så gøre ... Tusind tak ..

  • #5   28. mar 2008 Hvorfor i alverden skal katten med i skoven? Jeg synes det er en virkelig dårlig ide. Han**er vant til at være ude og render som det passer ham** . Det med garanti sådan han foretrækker det. Han vil næppe have glæde af gåture i snor.

  • #6   28. mar 2008 Hmm, synes ikke jeg kan se at Maiken spurgte om folk synes det var en god idé at tage katten med i skoven :o)

    Min veninde har sin kat i sele, når den er ude, og den tager ikke skade. Måske går den rundt om et træ for mange gange og skal så vikles fri, men det er vist det eneste. Så det kan du godt være bekendt at give den på.


  • #8   28. mar 2008 Lige mine tanker Felis F.. smiley

    Lad du din kat nyde at den kan rende frit omkring hvor den bor.. Det går jo ikke den lærer at løbe alt for langt væk hjemmefra smiley


  • #9   28. mar 2008 mine killinger skal lære at have snor på fordi vi har altian og der kommer de ikke ud uden at være i sele, men generelt er det da en god ide...

    ikke for at give katten så mange oplevelser som muligt, men fordi mange katte faktisk nyder at der sker noget omkring dem... der er katte der har temperament til det.. - ikke alle selvfølgelig men nogen har - og hvis man ejer sådan en misser - jamen så er det da en god ide..

    Når man gerne vil have katten med i skoven - så kan der som Lis meget rigtigt pointerer - ske noget der bringer katten i affekt og trigger dens umiddelbare lyst til at flygte..

    så SKAL man altså have en tranportkasse med som man kan putte katten ind i, for en panisk kat i en sele - det er en dårlig oplevelse for både ejer og kat - og chancen for at man får en chance mere - er ikke ret god..

    så derfor - JA find ud af om katten kan lide at gå tur i sele, gå tur hvor der ikke er vildt mange mennekser til katten har vænnet sig til og og hav altid en transportkasse med i starten...

    så skulle der være gode muligheder for stor succes smiley

    Knus miauws og god tur smiley


  • #10   28. mar 2008 Vi har da vores ude i sele nogen gange - så det ser jeg ingen hindring for smiley

  • #11   29. mar 2008
    Mette S **Hmm, synes ikke jeg kan se at Maiken spurgte om folk synes det var en god idé at tage katten med i skoven :o) **

    Så svarer jeg på en anden måde: Nej, jeg synes ikke, Majken kan være bekendt at give en kat, der er vant til at færdes ude frit, snor på!


  • #12   31. mar 2008 <b>Og så vælger jeg lige at svare for mig selv ! smiley
    Det er ok at Felix selv løber over i skoven, da den ligger liiige ved siden af. Så længe at han kender vejen og stadig kan finde hjem!!
    Grunden til at vi vil have ham i sele til at starte med er fordi at han ikke er vant til skoven, og vi har ikke lyst til at han stikker af og ikke kommer igen!!

    Men tak for svarene ....


  • #13   31. mar 2008 Nååårh jamen så er der jo ingen ko på isen *ss*...

    Hvis han ikk er vant til at gå i sele, er det en god ide lige give ham den på indenfor og lade ham gå lidt rundt der, ikke alle katte der kan lide følelsen af at have sele på nemlig..

    Men ellers rigtig god tur i skoven til jer begge smiley


  • #14   31. mar 2008 Hvis katten vil i skoven og har adgang til det, så løber han vel derover, så nu forstår jeg da slet ikke noget af det med selen :S .... (og jeg synes stadig, at det er en dårlig ide)

Kommentér på:
Katte i snor...

Annonce