{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Katte i snor? {{forumTopicSubject}}

Jge prøvede lige et lille " forsøg " idag. Da jeg synes det er stik imod kattens natur at skulle være i snor. Jeg satte en sele på Livia og spændte i snor fat til min stol, så hun kunne løbe rundt på værelset, efter at have brokket sig lidt satte hun sig i et hjørne og " hang" med hovedet, hun havde triste øjne og reagere ikke engang når jeg snakkede med hende, kunne dette betyde at hun følte sig fanget? så tog jeg det hele af hende, og straks sprang hun glad rundt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte i snor?
  • #1   18. aug 2008 Tror at det bliver værre når katten bliver spændt fast...
    Havde du fuldt hende rundt og haft snoren i hånden , havde det nok ikke været så slemt...
    Men generelt skal de fleste katte lige vænne sig til snoren..

    Nogen accepterer den hurtigt mens andre aldrig vil kunne vænne sig til snoren...


  • #2   18. aug 2008 Har brugt en lille uges tid på at vænne Tulle til sele og snor. Desværre kan min pc ikke magte at samle alle film-bider i ét stykke så man kan se dag for dag hvordan hun vænner sig til selen.
    Men startede ud med hun bare rullede rundt så snart selen var på og beklagede sig højtlydt. En uge efter springer hun rundt udenfor i sele og jagter insekter.


  • #3   18. aug 2008 Max var bestemt heller ikke vild med at have sele på til at starte med, men efter en uges tid og en masse bakken og hoppen nyder han nu at kunne komme med ud på vores altan og nyde den friske luft - tror bare det drejer sig om tilvænning! smiley

  • #4   18. aug 2008 Tak for jeres svar ^^
    Tror jeg skal blive ved med at prøve, for hun klarede det jo fint nok igår


  • #5   18. aug 2008 Giv hende selen på, kæl, ae, godbider, lege og hygge, og selen af igen. Start op med ganske kort tid, så hun forbinder selen med noget sjovt og rart. Men selv når hun er "vant" til selen så kravler mange katte lidt i starten med sele på smiley

  • #6   18. aug 2008 Har skam gjort alt det ;D
    Haha. Men faktisk har jeg ikke brugt en rigtig sele endnu, bare noget snor jeg har bundet sammen, men skal selvfølgelig have mig en rigtig sele.


  • #7   18. aug 2008 vores luffe render udenfor i sele med en lang snor og det går bare rigtig godt. og der har ingen problemer været.

  • #8   18. aug 2008 Det er vigtigt at den vænner sig til selen FØR der sættes snor i den anden ende. Jo katte kan sagtens lære at gå i snor men det kræver megen stor tålmodighed og det er vigtigt at katten bestemmer tempoet. Husk at katte i sele bør være under opsyn da de kan kvæle sig i selen hvis de forsøger at vriste den af.

Kommentér på:
Katte i snor?

Annonce