{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.066 visninger | Oprettet:

Stor prisforskel hos dyrlæger? {{forumTopicSubject}}

Hej... jeg kan undre mig over priserne hos dyrlægerne.

Jeg skal på et tidspunkt have min kat til en omgang sterilisation øremærkning og en vac.
Jeg bor i Kalundborg og jeg har spurgt om hvad det ville koste her i Kalundborg og fik en pris på over 1800 kr...hmm...

Men se nu her, hvis jeg tager til København, spare jeg over 900 kr, det må siges at være en del, men hvorfor mon denne store forskel?

Her kan i se en prisliste på den i København, hvis andre skal det samme smiley

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor prisforskel hos dyrlæger?
  • #1   29. mar 2008 Eller kender i nogle på Sjælland som er billigere endnu?

  • #2   29. mar 2008 Enig med Lis D.

  • #3   29. mar 2008 Lis D hvad har du da hørt om den klinik?

  • #4   29. mar 2008 Pris og kvalitet hænger tit sammen.

    Jeg har en halvdyr dyrlæge. Hun fortalte mig engang at de hos dem kun købte den allerbedste narkose og at de ALDRIG sjussede sig frem til dosis, men bruger meget tid på at veje kat osv osv, det var der desværre andre dyrlæger der ikke gjorde :-(((((

    Har hørt om ham doktor dyredød ( kan ikke huske hvad han hedder ). Der er mange der kom til ham, fordi han jo var så billig, problemet var bare at rigtig mange katte og hunde simpelthen døde af narkosen...... eller fordi han havde sjusket på anden måde......

    Jeg kigger faktisk ikke på priser, men på hvordan dyrlægen er og nu har jeg haft den samme i 10 år og skifter aldrig.


  • #5   29. mar 2008 Hej.. ville lige følge med her og så vil jeg høre om i måske ved hvad det koster at få tjekket sin kat for eksem/allergi?

  • #6   29. mar 2008 Har man et dyr der skal tjekkes for allergi / eksem, så gør man sig selv en god tjeneste ved at tage kontakt hertil, da han er ekspert og særligt uddannet indenfor dette felt:

    Klinik For Veterinær Dermatologi
    Skovalléen 31
    2880 Bagsværd

    Tlf.: 44 31 06 10



    KH
    Heidi


  • #7   29. mar 2008 Lis D jeg har søgt i arkivet, men kan ikke finde noget, har du ikke noget mere konkret.

    Du vil altid kunne finde nogle mennesker som er utilfredse et sted og andre som kun har godt at sige om dem, så jeg savner lidt at høre det negative fra folk selv og ikke kun at man kender en, som kender en...

    Jeg kender dem ikke og skal ikke dømme dem, men jeg ved at man ikke skal dømme alle, fordi en har været uheldig.

    Jeg kom selv fra Helsinge inden jeg flyttede hertil.
    Alle sagde at Helsinge dyrlæge var dårlige og slog dyr ihjel, men jeg brugte dem med nævne mellemrum og jeg fik en god behandling og det samme gjore mine katte, så derfor ser jeg det måske på en anden måde???


  • #8   29. mar 2008 Jeg har ikke besluttet mig, vil bare gerne selv bedømme smiley

  • #9   29. mar 2008 Ja, der er stor forskel på prisen. Jeg har både oplevet "billige" dyrlæger der var gode, og afsindigt dyre dyrlæger som overhovedet ikke kunne deres kram. Så det er ikke altid sådan at pris og kvalitet hænger sammen. Man kan også betale for meget, det synes jeg i hvert fald.

    Jeg har ingen personlige erfaringer med den nævnte dyrlæge, så det vil jeg ikke sige noget om. Jeg synes bare at du skal snakke med de forskellige dyrlæger du har mulighed for at bruge og se hvilken en der tiltaler dig.


  • #10   29. mar 2008 Tak for dine henvisninger, så har man lidt at gå efter smiley
    Jeg synes bare ikke at jeg blev klogere da halvdelen er utilfredse og den anden halvdel kun har godt at sige om dem...


  • #11   29. mar 2008 Jeg har også tænkt mig at søge andre steder, men nu måtte jeg lige se hvorfor denne dyrlæge skulle være så slem smiley

  • #12   29. mar 2008 Lis: Enig, ville aldrig vælge en dyrlæge hvor der er negativ omtale fra. Kan slet ikke se hvorfor jeg skulle gøre det, medmindre man kun gør det for at spare penge og mine dyr er mere værd end det?

  • #13   29. mar 2008 Simpelthen noget svineri at man skal betale dobbelt, bare for at få en ordentlig behandling eller service :s

  • #15   31. mar 2008 <b>Sdr. Fasanvejens dyreklinik, den bruger vi til vores hund, og de er dygtige og billige!

  • #16   3. apr 2008 Hey tina. jeg bor os i kalundborg, og har os bemærket det du siger med at det er dyrt her og billigere i københavn! her på mandag skal jeg til dyrelægen, hos sonny, ved siden af nybolig, den kender du nok godt;) Og så skal min hanmis kastreres... Og de er dyre de dyrelæger.! Overvejede os prisen l københavn, men nu har jeg bestilt tid her i byen.. Men må jeg vide hvor du bor henne? det da sjovt du er fra kalundborg;) bor du i ågerup eller hvordan?

  • #17   3. apr 2008 Tina Skov S skrev: **Jeg synes bare ikke at jeg blev klogere da halvdelen er utilfredse og den anden halvdel kun har godt at sige om dem...**

    Jeg ville dæleme ikke turde overlade mine katte til en dyrlæge hvor 50% af kunderne er utilfredse.


Kommentér på:
Stor prisforskel hos dyrlæger?

Annonce