{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Børn og kat {{forumTopicSubject}}

For 6 mdr siden fik min storesøster den dejlige dreng Oliver, kort tid efter kom min anden nevø Theo til verdenen (min tvillingesøsters baby) det siger jo sig selv at nu med 2 børn som ofte vil komme i hjemmet vil kattene skulle vænne sig til det - men er faktisk positiv overrasket, da Oliver var 3 mdr og var på besøg herhjemme, Kovo ville under ingen omstændigheder i nærheden af der lille menneske på gulvet - Momo kom helt tæt på og snuste meget og var nysgerrig, Gaia sad bare og kiggede på ham... var meget overrasket over de tog det så flot troede de ville løbe væk! Selvfølgelig løb Kovo væk som altid - men troede de andre ville løbe væk.

I weekenden var Oliver og min søster og hendes kæresten igen på besøg da de skulle hjælpe mig med noget inde i soveværelset - imens jeg sad med Oliver på sengen kom Momo op i sengen til os og lagde sig lige ved siden af os, Oliver var meget interesseret i ham, jeg er simpelthen så glad for Momo er så tålmodig som han er - han fandt sig i at Oliver rørte ham overalt og specielt ørene fandt han meget spændende smiley men han var ligeglad...

På lørdag får vi besøg af begge mine søskende, deres vedhæng og begge babyer så der er jeg spændt på om det så er noget kattene vil reagere på - er mest bekymret ang Kovo og påtænker jeg evt skal lukke ham ind i soveværelset hvor han kan være i fred for babyer og gæsterne... det er Trist han er så bange for alting, og Gud vil vide vi har gjort alt for at lære ham der intet er at være bange for, han er snart 6 år og selv idag er der tilfælde hvor han fortsat er utryg ved os.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Børn og kat
  • #1   6. nov 2019 Katte og babyer går som regel fint sammen, når de små så kommer op og gå kan meget ændre sig, men normalt lære kattene at holde afstand til små finger som piller alle vejne og tager fat i pelsen, senere når de så lære, at være hensynsfulde, så vil kattene dem gerne igen.
    Her har kattene altid haft frirum på mit soveværelse, så de selv kan vælge til eller fra, det er mest for Mitti, han går ikke i højden når han vil gemme sig, han går under noget,,, dog blev det meget bedre mens jeg passede Kaya 2 gange i ugen, nu er hun i vuggestue og Mitti er igen blevet forsigtig når her er børn, og skal lige finde ud af om han vil dem eller ej, men det skal være på kattens præmisser, og men den forsigtighed som børnene har brugfor mens de er små.


Kommentér på:
Børn og kat

Annonce