Sår som ikke var ringorm {{forumTopicSubject}}
Nu har min hankat været til dyrlæge, og det var ikke ringorm han havde (oprettede indlæg om det forleden).
Dyrlægen havde aldrig set sår på den måde før, hun fortalte at det mest lignede asfalt sår, altså hvis han var faldet hen af den hårde asfalt, men de sidder på ryg og nakke, og så er han indekat, så det var noget mystisk noget.
Det var ikke bid, og hun kan ikke sige hvorfor han har dem. Men vi snakkede frem og tilbage, eftersom han tidligere har været i mange behandlinger for eksem på maven, uden held. Men nu har vi ikke skimmelsvamp mere, så nu gennemgår han endnu en behandling som varer 3 måneder med daglig medicin og sprøjter hver 3. uge, og så må vi se
Krydser fingre for min skat :o|
dec 2004
Følger: 254 Følgere: 210 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.135
Hudproblemer bør tilses af en ekspert - Flemming Kristensen i Bagsværd er huddyrlæge www.vethudklinik.dk
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 684
dec 2004
Hvordan behandler din dyrlæge disse udslæt? Kortisonpræparater fjerner muligvis udslættet, men det gør ikke noget ved årsagen til udslættet - dvs udslættet kommer igen, når man holder op med behandlingen.
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.282
Man skal årsagsbehandle,ikke symptombehandle......
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 684
dec 2004
Det er der ingen, der har sagt, men hvis sårene kommer igen rundt omkring på kroppen, (som du selv har fortalt), så kunne det lyde sådan - du nævner endda selv, at han har været i behandling mange gange for disse sår, uden at det har hjulpet (eller har jeg misforstået dit indlæg?)... det lyder ikke som en særligt effektiv behandling...
Sår som ikke var ringorm