{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Hvorfor vælge en vildkat? {{forumTopicSubject}}

Smilende kommer tanken op i mig smiley

Der er fart over feltet herhjemme med "indflytning" af Andersen - forhenværende vildkat smiley

Det var jo ikke meningen at han skulle ind vel?
Omvendt, så kan jeg lukke biksen udenfor og undgå flere syge katte - nu er der efterhånden været en del redningsaktioner som er gået i vasken..

Men det er jo ikke sådan bare lige at flytte ind, der er jo andet der skal læres, end at sove i en stol.

Kattebakken?? Den er stadig et åbent mysterium for ham. Han lugter til den, men skal ikke tisse i den smiley

Hvor spiser man og ved siden af hvem???
Det kunne han sagtens lære smiley Dog skal aftensmad og morgenmad indtages ude og der er jo stadig arbejde der skal udføres, så det er ikke hver nat han vil ind - for tænk nu hvis... smiley

Kan han være alene hjemme? Ja da!
Så bliver han jo mere og mere modig. I går ville han prøve at sidde på skødet af mig....
Det er ikke så nemt som det ser ud smiley
Så er det nemlig, at man skal kunne aflæse en kat, ellers bliver man skadet smiley
Han var jo glad! Dét der med at styre glæde, kan han ikke helt finde ud af, for når tamkatte napper, ja så bider en forhenværende vildkat altså smiley
Så jeg sad ret op med begge arme hængende ned af siden og holdt vejret imens han balancerede rundt på mine lår. Spinde spinde! Malke med kløerne fremme (auuuvv!) spinde, spinde..... Så snart jeg flyttede mine arme bare en lille smule for hurtigt, huggede han ud efter mig... smiley Ned med armene igen... smiley

For nogle lyder sådan et projekt som noget helt umuligt, men med en masse tålmodighed og ikke mindst (vigtigt) at aflæse og afkode hans signaler, for forsvarsmekanismen kan man ikke sådan lige undertrygge, så kan man faktisk få en dejlig kat ud af det smiley

Jeg blev lidt rørt i går, da jeg så ham lege med legetøj for første gang - noget han aldrig har gjort før smiley

Og de andre? De er nærmest ligeglade - ja faktisk er det noget rod, når ikke alle er på deres pladser smiley

God søndag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor vælge en vildkat?
Kommentér på:
Hvorfor vælge en vildkat?

Annonce