{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Hvorfor netop din race {{forumTopicSubject}}

Hvorfor har du valg netop en huskat, racekat eller slet ikke at have kat?

Jeg har birmaer, fordi jeg skulle finde en race som lignede min gamle kloge perser...den fandt jeg i den ekstrem smukke og kære birma, som jeg slet ikke idag kan få nok af

Hvis jeg skulle vælge en anden race end birma ? jahhh så blev det nok en Bengal pga dens ekstrem smukke udseende, men har ingen fornemmelse af endnu, om den rent temperamentsmæssig ville passe mig mig og min familie

Heidi


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor netop din race
  • #1   21. dec 2008 jeg valgte min race da jeg ikk ka tåle korthårede
    og fordi de havde brug for hjælp dem jeg har


  • #2   21. dec 2008 Hej Micha

    hvor skønt at læse....at du har hjulpet stakkels katte - derfor har vi også idag 1 huskat, som nogle bare havde smidt ud hjemmefra i grøftekanten.

    Hvor ond kan mennesker være?

    Kig under vores profil og så Chiddie Huskat, hvis du vil se vores affaldskat.

    jeg laver lige en tråd vedr. allergier

    KH Heidi


  • #3   21. dec 2008 Jamen Jasmin har jeg, fordi hun var efterladt og havde jeg ik taget hende til mig, så havde de fået hende aflive på mit arbejde.. Basse kom helt af sig selv og flytte ud i min stald... Så ja, jeg har reddet to katte :o)

    Og ja, Maine coon valgte jeg fordi det altid har været min drøm og få såen en stor og skøn kat.. Elsker deres temperament og kærlige væsen..

    Og ja, min Hellig Birma valgte lidt mig.. Det er jo os bare en skøn race.. Alle mine 4 katte passe bare til mig, de er kælen, sociale osv de er bare skønne og lige katte for mig..


  • #4   21. dec 2008 heidi
    hun er godt nok sød
    jeg har så lavet albums med mine hvor man ka se hvordan de så ud


  • #5   21. dec 2008 jeg valgte vores huskatte, fordi de manglede et hjem. og så fik de et hjem hos os. pjevsi havde været ved en fam. der ikke kunne have ham fordi deres gamle kat punkede ham, så havnede han hos os. olga har haft 5 hjem, hvor hun ikke altid er blevet behandlet godt, før hun kom til os, og det er synd. nu bor her til hun dør, hun skal ikke være kastebold længere

  • #6   21. dec 2008 Jeg har haft og opdrættet Maine Coon, men allerede dengang syntes jeg der var for mange. sidst i 1997, og da vi var på udstilling skulle vi have en kælekat sammen med coonerne, men vi var solgt, så derfor er det blevet ocicatten, men der flere racer som jeg godt kan lide.

Kommentér på:
Hvorfor netop din race

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce